Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


E38 730iA - Oława, 11000zł warto?


ArchitektPlacowBoju

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć.
Kojarzy może ktoś ten samochód? 
https://www.olx.pl/oferta/bmw-e38-3-0-v8-218km-klimatyzacja-zadbana-oryginal-zamiana-CID5-IDAgiA0.html
Numer VIN: WBAGF21070DF71730

Jestem nią zainteresowany, ale żeby obejrzeć mam ponad 200km do zrobienia. Może gdzieś się przewinęła przez ręce forumowiczów, albo coś ktoś wie na jej temat?
Na coś konkretnie zwrócić uwagę przy oględzinach?
Wiem, że poci się jedna pokrywa zaworów. Podobno była już uszczelka wymieniana, ale gdzieś znów wyciek wyszedł - to częsty problem V8 czy jakoś niebardzo?

Edytowane przez ArchitektPlacowBoju
Dodanie nazwy tematu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zalezy mi zwyczajnie na dźwięku V8 ^^ to, że golas to przyznam bez bicia, bo jak sprawdziłem po vinie wyposażenie to czekałem z 5 minut aż się doczyta strona, a sie okazało, że to już wszystko. Nie widziałem E38 w tak biednej wersji...niemniej jednak wnętrze jest dobrze zachowane. 
Mówisz, że nie warto się bawić w tą najmniejszą z widlastych ósemek?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mialem kiedys (z jakies 12lat temu) okazje pojezdzic  730i V8 '95 manual. Co prawda jedynie przez kilka miesiecy, ale auto wspominam bardzo fajnie. Co prawda ten manual troche kontrowersyjny, ale szczerze mówiac to fajnie bylo pomachac dzwignia zmiany biegów w V8 ? Nawet chyba xenon miala. Wtedy te prawie 220KM robilo na mnie wrazenie, bo na codzien jezdzilem 318is... Cale szczescie nie mialem okazji naprawiac tego auta, ale mozna sie domyslic, ze koszta beda wieksze niz w R6. Sam mam teraz E36 328i i przy tym silniku to sie na prawde za duzo nie robi, chociaz ja moze za spokojnie jezdze ? Jak nie miales okazji pojezdzic V8 a wsiadziesz to uwazaj, bo moze sie zdarzyc, ze kupisz irracjonalnie, tak jak ja to zrobilem wtedy. ? Jednak na twoim miejscu wzialbym chyba lepiej wyposazone 728 ?

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno nie oczekuj tam żadnych osiągów. Auto jest ciężkie. Po prostu jedzie jak każdy przeciętniak. 9.7s na papierze a tu chyba lpg no i latka lecą to może być nawet wysokie 10. Tyle co każde auto obok na skrzyżowaniu które ma połowę tej mocy.

 

Jeśli niestraszne Ci jakieś problemy z uszczelnianiem silnika i wiesz ile pali a lubisz dźwięk v8 to luzik. M60 jest pancerne, ale gumy już nie, latka lecą a one parcieją i parcieć będą. Wszystkie pokolei.

Jeśli chodzi Ci zaś o komfort e38 to szukaj 728iA.

Edytowane przez r4ll
  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brat miał kiedyś kiedyś kiedyś 740 w manualu i od tego czasu zamarzyłem sobie miec 7er. Nawet gdzieś tu byłbym w stanie odkopać jego temat. Niemniej jednak idąc za radą bardziej doświadczonych chyba faktycznie poszukam 2.8...nie chcę popłynąć z kosztami eksploatacji samochodu (mam Saaba, wszystko kosztuje miliony), a w 528 prawdę mówiąc nie musiałem wiele robić, a ponad 400tys przebiegu. Ba, nawet na niej zarobiłem jak ją sprzedawałem. Silnik istotnie fajny. 
Nie szukam samochodu do szybkiej jazdy, bo uważam, że do tego służy albo turbobenzyna, albo duża pojemność. A 2.8 to ani jedno ani drugie. Wystarczy do jazdy, ale nie jest demonem szybkości.
Pójdę za Waszą radą :)
Przy okazji: mam na wymianę Saaba xD dopłacę do BMW znów :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...