xaryon Opublikowano 17 Czerwca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2019 (edytowane) Hej, jestem właśnie na etapie wymiany oryginalnego radia w moim e46 i szukam stacji multimedialnej na Androidzie. Ponieważ jestem laikiem w kwestii montażu takiego sprzętu, szukam sklepu na terenie Wrocławia lub okolic, gdzie oprócz sprzedaży stacji, możliwe będzie zamontowanie jej przez sprzedawcę. Czy macie może namiary na taki sklep? Edytowane 17 Czerwca 2019 przez xaryon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 17 Czerwca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2019 Hornhagen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xaryon Opublikowano 17 Czerwca 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2019 3 godziny temu, BASTARS napisał: Hornhagen Nie mają takiego, którego ja szukam. Coś pokroju tego modelu z załącznika - bardzo fajnie komponuje się z deską rozdzielczą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dindon1234 Opublikowano 18 Czerwca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2019 Oryginalnie masz radio 1 czy 2din? Znaczy się radio czy jakieś nawi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xaryon Opublikowano 18 Czerwca 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2019 9 minut temu, dindon1234 napisał: Oryginalnie masz radio 1 czy 2din? Znaczy się radio czy jakieś nawi? 1DIN Business CD, bez żadnej navi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...