toral Opublikowano 25 Grudnia 2005 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2005 Witam Mam E36 316i z 1997r, silnik M43, przebieg 84tyś.(prawdziwy). Po gwałtownym wciśnięciu gazu silnik reaguje z niewielkim opóźnieniem ok. 0,5 sek. (bez względu na temperaturę). Zastanawiam się czy tak powinno być, a jeżeli nie to jaka jest tego przyczyna :?: Poza tym wszystko ok (przyspieszenie, zużycie paliwa itp.) ps. samochód nie posiada instalacji gazowej Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bob Opublikowano 25 Grudnia 2005 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2005 napewno auto nie powinno z opóźnieniem reagowac na pedal gazu. A moze to jakiś czujnik jest uszkodzony?! Lepiej zajmij się tym teraz żeby później nie było większych niespodzianek bo z tego co napisałeś to masz w bardzo ładnym stanie E36 i szkoda jej :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 26 Grudnia 2005 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2005 Bardzo prawdopodobne ze gdzies łapie lewe powietrze akurat w tym silniku co masz 316/318 to czesta przypadłośc guma od przepływki parcieje , klejenie taśmą pomaga na chwile , najlepiej kupic nowa tylko ze z tego co pamietam to ciezko znalezc ta gume w normalnych sklepach . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toral Opublikowano 26 Grudnia 2005 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2005 Witam Rzeczywiście, autko jest w idealnym stanie, wygląda jakby właśnie wyjechało z fabryki Bardzo dziękuję za pomoc sprawdzę szczelność układu dolotowego i czujnik (podejrzewam czujnik położenia przepustnicy) Jak znajdę usterkę to na pewno napiszę Pozdrawiam serdecznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BMW_M5_Katowice Opublikowano 2 Stycznia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2006 Sprawdź czy masz dobrze ustawiony zapłon. Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiCKOS Opublikowano 3 Stycznia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2006 sprawdź kolego od aparatu zapłonowego do kolektora ssącego od pompki przyspieszacza zapłonu biegnie taki cieńki wężyk i głównie problem polega na tym że ona często pękają i sie krusza a tamtędy biegnie powietrze sprawdź to ! bo to jest główny problem dlaczego silnik reaguje z opóźnieniem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek_79 Opublikowano 3 Stycznia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2006 W BMW e36 z silnikiem M43 nie ma klasycznego aparatu zapłonowego a co za tym idzie nie ma mowy o jego regulacji. zapłon jest regulowany przez komputer. W tym przypadku rzeczywiście trzeba dobrze posprawdzać rurki od podcisnienia bo moze łapać fałszywe powietrze. Co do ceny i dostępności gumowej rury pomiędzy filtrem powietrza a kolektorem ssącym (taka harmonijka), to lepiej nie szukać po zwykłych sklepach tańszych podróbek, a udać się do salonu, gdzie za oryginalną zapłacimy około 75 zł (salon we Wroclawiu). Czasami jak czegoś szukacie do swojej BMki, dobrze jest sprawdzić cenę w salonie. Większość części jest obłędnie droga, ale czasami można się miło zaskoczyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toral Opublikowano 12 Stycznia 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2006 Witam Udało mi się usunąć usterkę. Okazało się, że wystarczyło zresetować komputer (odłączyć na 10sek. akumulator). Po tym zabiegu i przejechaniu się ostrzej po drodze szybkiego ruchu problem znikł. Póki co jest wszystko jak należy. Dziękuje wszystkim z pomoc. Pozdrawiam serdecznie happy_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.