mmaarrcciinn Opublikowano 4 Czerwca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2019 Mam ten delikatny problem tylko w temperaturach na zewnątrz około 30 stopni i powyżej, lato tylko. Gdy jeżdżę po mieście można powiedzieć w miejscu koło komina długo z włączoną klimą, raz na jakiś czas pojawi mi się komunikat o zbyt wysokiej temperaturze silnika, każe się zatrzymać i zgasić silnik w celu ostygnięcia. Dodam że wentylatory zasuwają zawsze no i mam nowy termostat, na starym to samo było, ale wymieniałem bo ktoś wcześniej w nim rzeźbił i miałem błąd. Czy to normalne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
efendi Opublikowano 5 Czerwca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2019 Zapchana chłodnica piachem i nie efektywnie chłodzi ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
r4ll Opublikowano 5 Czerwca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2019 (edytowane) Zacznij tak jak efendi pisze, od najprostych rozwiązań. Weź kompresor i przedmuchaj porządnie chłodnice. Zapchane liścmi, piachem tracą sporo na wydajności - nie zdajesz sobie sprawy ile tam może być nawalone. Ja czyszczę raz-dwa razy w roku i masakra ile tam się tego gromadzi. Następnym krokiem bym wymienił płyn chłodniczy i przed zalaniem wypłukał układ. Powinno się go wymieniać co ~3 lata a jak średnia w Polsce jest 10 lat to byłbym mile zaskoczony. Tutaj miłe faq jak to dobrze zrobić: Działaj szybko, wierz mi nie chcesz mierzyć się z konsekwencjami przegrzanego silnika. Edytowane 5 Czerwca 2019 przez r4ll Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmaarrcciinn Opublikowano 5 Czerwca 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2019 Oglądałem chłodnice i jest czyściutka, co do układu to jak wymieniałem termostat to prawie wszystko wyleciało i zalałem nowego płynu więc nie wiem.... Ale jeśli nie ma innego rozwiązania to może przelece powietrzem z kompresora i jeszcze raz konkretnie wysypie ten płyn na nowy.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmaarrcciinn Opublikowano 5 Czerwca 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2019 Dodam że od razu gaszę silnik nie jeżdżę z tym komunikatem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel4freak Opublikowano 5 Czerwca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2019 może źle odpowietrzyłeś? Węże nie są twarde? Najlepiej było by podpiąć pod kompa/telefon i zobaczyć jaką ma temperaturę płyn chłodnicy kiedy wywala komunikat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmaarrcciinn Opublikowano 5 Czerwca 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2019 Ale miałem tak w lato te 30sto stopniowe wcześniej przed wymianą termostatu... odpowietrzyłem dobrze. Gdy mi teraz wywali komunikatem to sprawdzę przez telefon temperaturę płynu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
starsky Opublikowano 5 Czerwca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2019 czujnik temperatury? Jak to jest zwykły rezystancyjny czujnik to np. zwarcie/rozwarcie wiązki możne powodować ze będzie kosmiczna temperatura. Jak temperatura będzie grubo ponad 100st to pomyślał bym nad sprawdzeniem czujnika/wiązki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmaarrcciinn Opublikowano 5 Czerwca 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2019 Nad tym też myślałem. Myślę że zamówię ten czujnik płynu i po prostu go założę..... Wtedy sprawdzę jaka temperatura jest normalnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmaarrcciinn Opublikowano 12 Czerwca 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2019 Panowie czujnik temperatury płynu który jest na wężu na dole mam zmienić czy jakiś inny? Np czujnik temperatury silnika? Jest taki? Za podstawą filtra coś widziałem. Który bym mógł zmienić ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmaarrcciinn Opublikowano 12 Czerwca 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2019 Przed chwilą mi wywalił komunikat o wysokiej temperaturze, jeździłem z 40minut po mieście, trochę stałem a na zewnątrz 35st. Sprawdziłem na obd przez tel i temperatura płynu chłodniczego pokazywała 114st Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmaarrcciinn Opublikowano 14 Czerwca 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2019 Jak go zgasiłem i poszedłem pod maskę to nie mogłem niczego dotknąć bo było tak gorące... Węże miękkie były i tam z prawej strony z przodu tylko słyszałem wodę jak się coś tam przelewa.... Zobaczę jeszcze jakąś dobrą instrukcje odpowietrzania i sprawdzę to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafKar Opublikowano 26 Sierpnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2021 Witam, Mmaarrcciinn, jak się zakończył twój problem z przegrzewaniem silnika? Mam ten sam kłopot w e61, motor N53 3.0i 218km. Auto po wymianie płynu, termostatu i pompy wody i nadal się grzeje, a zwłaszcza w korkach.😞 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmaarrcciinn Opublikowano 26 Sierpnia 2021 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2021 Wiesz, nie pamiętam bo auto sprzedałem... Ale tak jak to auto Bachus na swoim kanale opowiadał o temperaturze i grzałce w termostacie. Wszystko idzie ustawić że on się grzać nie bedzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.