Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Kontrolka airbagu zapalona PO skasowaniu błędów


Rekomendowane odpowiedzi

Może ktoś miał coś podobnego, lub ma pomysł co jest nie tak :

żadnych palących się czerwonych lampek na desce rodzielczej,

podłączam się do kompa w autochipie, kasują całą masę błędów, w tym błąd airbaga,

po skasowaniu błędu odpalam auto i pali mi się czerwona kontrolka airbagu,

ponownie kasowanie, nic się nie świeci.

W drodze do domu znowu się zapaliła....

Pytanko dodatkowe :

Czy przy świecącej kontrolce mam nadal poduszki działające?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat poduszek mówi o palącej się kontrolce. A moje pytanie dotyczy sytuacji, gdy kontrolka

zapala się PO skasowaniu błędów, mimo że wcześniej się NIE paliła.

Chyba że masz na myśli jakiś temat którego nie znalazłem, więc prosiłbym o linka :mrgreen:

Poza tym chyba nie chcemy z tego forum robić forum BKP, gdzie "poszukaj" w wynikach

wyszukiwania występuje częściej nić "BMW" :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mnie zastanawia czemu tak jest i czy koles ktory ci kasowal czegos nie spieprzyl bo kontrolka sie pali jak ci bezpiecznik siadzie moze mata w fotelu albo tasma w kierownicy eszcze czujniki w zderzaku ale zeby po kasacji to troche glupie i dziwne chyba ze sam cos tam pogrzebales a do autochipa to nie pojade bo to smieszne ze wyjechales tak od nich bez reklamacji ja bym im nie odpuscil :evil: bo jak bys mial bleda to wtedy powinna ci sie kontrolka palic :twisted: <bmw_2>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Reklamacje były od razu. Po drugim kasowaniu spokój, wyjechałem, pod domem znowu

świeci. W chipie właśnie taśmę kazali zmieniać. W piątek jadę zawiechę zrobić, myślę że mam pomysł jak to rozegrać :mrgreen:

Jedyna moja grzebanina (ale to z miesiąc temu) to było zdejmowanie kiery celem obszycia jej

skórą, ale obchodziłem się z nią jak z jajeczkiem.

A co myślisz o takiej teorii - podczas kasowania błędów komputer wykonywał jakieś

hardcorowe testy układu i w rezultacie zdechł bezpiecznik (jeszcze nie sprawdziłem) albo

przepaliły się np ścieżki na taśmie albo inne g?

Może bym sobie sam zmierzył oporność na przewodach od taśmy - ma ktoś info ile powinno

być?

Boksa - coś o macie mówiłeś - mam E36, dwie poduchy - jaka mata?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam !!!!!!

Miałem taki objaw , że po przełączeniu kluczyka lampka sygnalizacyjna poduszki powietrznej gasła i po kilku sekundach zapalała sie ponownie. U mnie wystarczyło wyjąć bezpiecznik i włożyć go ponownie a jednocześnie sprawdzić podłączenie sygnalizatora zapiętych pasów oraz sygnalizatora SRS przy pasach bezpieczeństwa.

mam, nadzieję ,że to tylko ta przyczyna. Powodzenia trzymam kciuki :))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...