Onasis1986 Opublikowano 15 Czerwca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2007 Moje BMW E34 520 z GAzem nie chodzi bodajże na 1 cylinder .Silnik jest mułowaty i strasznie pali jak smok..Gdy wciskam jej gaz po drodze to jakby jej czegoś brakowało:/ nie wkręca sie na obroty zabardzo.Potrafi zgasnąć i silnik nie pracuje równo.CIśnienie w cylindrach 11.Odpali ale brakuje jej mocy.(Pprzyczyną moga byc przewodyzapłonowe)??Proszę o pomoc..!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzio Opublikowano 16 Czerwca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2007 w tym silniku nie masz przewodów zapłonowych tylko bezposrednio cewki na kazdej swiecy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KoCureK Opublikowano 16 Czerwca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2007 ZA mało danych. czy to się dziej na pb czy na pb i lpg czy tylko na lpg. Jakie masz LPG??? Czy oprócz cisnienia bawiłeś się w odłączenie przepływki, sondy, sprawdziłeś czy nie zabiłeś filtra powietrza i paliwowego, czy pompa paliwa dobrze pracuje? Jest cała masa takich usterek. Ja ostatnio stwierdziłem, że łyka mi paliwo razem z lpg, po odłączeniu bezpiecznika od pompy paliwa miałem dokładnie to co ty opisujesz w swoim poście. Może to wskazywać w twoim przypadku na niedomaganie układu zasilania paliwem. A masz w zbiorniku paliwo???? Spróbuj odłączyć bezpiecznik pompy paliwowej i zobacz jaki efekt. No to dość gadania i do dzieła. No i się pochwal wynikami co by inni skorzystali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 17 Czerwca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2007 Problem z paleniem nie na wszystkie gary jest mi nie obcy - krótko po zamontowaniu LPG kompouter wszedł w tryb "awaryjny" i silnik był strasznie mułowaty - na dodatek palił i LPG i Pb. Było to w weekend , ja byłem poza wrocławiem - więc kilka dni musiałem tak jeździc. Ale po powrocie gazownicy zainstalowali nowe oprogramowanie do kompa od gazu i od tego czasu nie było już najmniejszych problemów. Pozdr. <bmw_2> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 17 Czerwca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2007 Onasis1986, mogą to być przewody wysokigo napięcia,mogą być świece, może być kopułka wypalona. To jest silnik 12 czy 24zawory? Silnik i tak jest mułowaty,bo E34 potrzebuje 200koni żeby normalnie jechać,a pali dużo bo jest za słaby i musisz ją dusić do końca,żeby jechała. Ale jeśli kiedyś chodziła lepiej to szukaj przyczyny. Jak to M20 to sprawdź te 3 rzeczy co wyżej napisałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 18 Czerwca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2007 A jeśli M50b20(24V) to sprawdz(pooglądaj)Swiece,Fajki,cewki,i kostki elektryczne cewek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.