Kenzie Opublikowano 16 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2019 Pacjent: e91 320d M47TU2 bez dpf, rocznik 2006 Objawy: szarpanie w zakresie obrotów 1300 - 1500 słabo odczuwalne na zimnym silniku, mocno odczuwalne na ciepłym. Pojawia się, kiedy trzymam nieruchomo pedał gazu i chcę utrzymać równomierną prędkość / obroty. Nie wiem czy nie ma to czasami związku z temperaturą - po jeździe, gdzie normalnie samochód powinien być zagrzany do temp. roboczej, komputer pokazał mi 76*. Ktoś ma jakieś pomysły co to może być i kto może na to pomóc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 16 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2019 Ja mam taki pomysł żeby podłączyć kompa. ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kenzie Opublikowano 17 Maja 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2019 Komputer wypluł błąd - P3264 Z tego co mówią internety to chyba przepływomierz. Ktoś miał taką sytuację u siebie? Wymiana samego przepływomierza wystarczy, czy wchodzi tu jeszcze komputer? Jakie orientacyjne koszty? Będę wdzięczny za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
r4ll Opublikowano 17 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2019 Musiałbyś inpą pod obciążeniem zobaczyć ile powietrza idzie i porównać z danymi referencyjnymi. Szukaj nieszczelności w dolocie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kenzie Opublikowano 17 Maja 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2019 Węże mam szczelne - pecznieja jak dodaję gazu. Jeszcze może coś inpa pokaże Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.