Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Co wy byście wybrali swap czy turbo?


EmE30

Rekomendowane odpowiedzi

Pamiętaj, że m62 swoje waży więc swap to super dźwięk + stosunkowo szybko na prostej. Jak ma konkretnie zapodawać to turbo. @Pawel4freak wymienił kolegów, którzy mają/mieli m54 turbo i nawet pomogą Ci to ogarnąć jak się zdecydujesz podążyć tą drogą ;)

Ja tam kocham dźwięk v8, mógłbym mieć nawet m60b30 albo m62b35 które nie jadą ale bulgoczą xD Dlatego kupiłem n20b20 logiczne.

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak bo strasznie dociąży przednią oś (będziesz musiał pokombinować z zawiasem) i będzie zły rozkład mas. Ciężki nos i lekka d***a to kiepska recepta na popierdzielacza. Chyba, że na kresce to wtedy AŻ takiego wpływu nie będzie to miało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe jakie zmiany zastosowali w zawieszenieu i o ile lżejszy jest p60. Żeby wrzucić m62 do e46 trzeba zmodernizować belkę, wspawac blachy pod łapy silnika które idę kilka centymetrów w przód, dać dystans po miedzy nadwoziem a belka, żeby maska mogła się zamknąć. To wszystko wpływa negatywnie na rozkład masy ale jak widać można temu przeciw działać, żeby auto dobrze się prowadziło. Najważniejsze pytanie jak dokładnie działać ?

M62b44 nie chciał bym turbic ze względu na słaby układ korbowo tłokowy, można go doładować ale bez odprezania na 0.5bara. Dlatego wolał bym m62b46 wolnossacy to wzasadzie b44 po modach przez alpine. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

https://player.pl/programy-online/samochod-marzen-kup-i-zrob-odcinki,918/odcinek-1,S13E01,101707

 

Adam Klimek wsadza V8 do E46, kiedyś to oglądałem, rozbite na 2 odcinki. Bardzo dużo wiedzy. Oglądnij i wszystko będziesz wiedział :D

 

Musisz się jeszcze zastanowić, czy chcesz wbijać silnik w dowód? Turbo nie trzeba, V8 dla bezpieczeństwa by wypadało :P

Edytowane przez smarowanie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, r4ll napisał:

Do M62 będziesz musiał jeszcze nagimnastykować się z inną, cięższą skrzynią oraz wałem.

 

Taki zestaw + flansza na skrzynie od M57 ( podobno najtańsza i znosi największe obciążenia ) + przerobienie wału ( niby skrócenie od E38 i dopasowanie głowy od dyfra E46 ). 

 

Koszt części ( zestaw jak na zdjęciu + flansza na skrzynie ) około 5 tyś zł

 

Trzeba doliczyć jeszcze:

- dłuższy dyfer, żeby dało się tym jakoś jechać

- półosie, ale nie mam pomysłu z jakiego modelu, by to wytrzymało, prawdopodobnie jakieś wyczynowe

- łapa skrzyni, pytanie czy wejdzie seryjna, czy też trzeba rzeźbić, 

 

Ciekawostka: białe e46 z nagrania ma na przodzie gwint MTS

MISKA-a-la-ALPINA-lapy-M60-M62-swap-E36-E46-Z3-Z4.jpeg

Screenshot_20190422-085644.png

Edytowane przez smarowanie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...