smarowanie Opublikowano 22 Kwietnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2019 Tylko pamiętaj, że przy turbo trzeba wstawić uszczelkę pod głowice odpreżającą, przy okazji wypadałoby zrobić remont jak wszystko będzie rozebrane, wstawić kute tłoki, korbowody, porting itd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EmE30 Opublikowano 22 Kwietnia 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2019 Oczywiście że tak, bez remontu to trochę mija się z celem doładowanie. Jeśli zdecydował bym się na turbo to widziałem że są do tych silników kute tłoki, które dają kompresję 9,0:1 i wtedy nie trzeba kanapki robić. Chodź z tego co widziałem to na 1bar seria daje radę o ile jest dobra mapa i niema stukowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.