mat Opublikowano 12 Czerwca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2007 Problem dotyczy silnika m10 e30 87 na wtrysku, kiedy wrzucam na np dwójkę i dodaje gazu zaczyna szarpać, żabkować, coraz bardziej, dlatego narazie odstawiam autko, zanim strace kupę kasy w warsztacie to czekam na jakieś sugestie co to może być za ustrojstwo. Proszę o pomoc, może ktoś miał to samo lub zna się na tym, ponieważ ja jestem zielony. Aha jeszcze jedno 300km temu powinienem wymienić olej i filtr oleju czy ma to znaczenie?? <bmw_2> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michu Opublikowano 12 Czerwca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2007 Może to wina kabli WN albo któraś świeczka się skończyła A gdzie stoi autko ?? Można by zrobić wizję lokalną <bmw_2> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 12 Czerwca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2007 Za mało napisałeś objawów,ale pociesze Cie że te 300km na pewno nie miało wpływu. Jak miałeś wymienić olej np.po 10.000km a wymienisz po 11tyś. to nic sie nie stanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat Opublikowano 13 Czerwca 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2007 wrocław śródmieście, hmmm może to jakieś trefne paliwko spróbuje jeszcze dojechać do stacji i może to to, jak nie to to będę szukać dalej, piszcie swoje sugestie, bo autko zachowuje się tak jakby nie dostawało takiej dawki paliwa jak potrzeba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystian2610 Opublikowano 13 Czerwca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2007 Tak Jak koledzy pisza napisales malo obiawow a przyczyn tego moze byc iwele (zle paliwo , brudny filtr paliwa , przewody wn , swiece , zatkana ktoras koncowka wtrysku ) wymieniac tak mozna. Jesli dzieje sie tak po zatankowaniu to moze byc przyczyna paliwa dolej jakies z innej stacji (pewnej) wymien filtrz to nie sa takie duze koszta i potem napisz co sie dzieje. A jak na wolnych obrorach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KoCureK Opublikowano 13 Czerwca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2007 Spróbuj odłączyć przepływkę i zobacz czy nie ma różncy. Może ona padła, może sonda może kiepskie paliwo zatkało filtr paliwa, wymień go, a może czujnik położenia wału (też podobno ma takie objawy, pompa paliwa też może kończyć żywota i tak sika że auto ledwo jedzie. I to co powyżej. Po prostu staraj się prześledzić układ zasilania paliwem i elektrykę (kable świece) - też dają podobne objawy. Poradzisz sobie na pewno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat Opublikowano 13 Czerwca 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2007 okej dzieki wielkie, postaram się coś powalczyć <bmw_2> [ Dodano: 17 Czerwiec 07, 10:46 ] racje mial michu, to byly przewody wn, pekniete w 2miejscach pytanie_bmw dobrze ,ze mialem m40 w czesciach w piwnicy, przepielismy kable i autko dziala jak powinno dzieki wielkie <bmw_2> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.