Dlugi E36 Opublikowano 22 Grudnia 2005 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2005 Witam koledzy mam problem z moja e36 bardzo mi zarzuca tyl (na dziurach albo jak jest slisko) normalnie jakby mi ktos szarpal tylem z przodem jest ok.praosze o pomoc w tej sprawie co moze byc przyczyna , a luzów nigdzie niema.Dzieki Pozdrawiam :cry: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bob Opublikowano 22 Grudnia 2005 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2005 a masz dobre amorki? Moze to wina opon? za mało powietrza albo za dużo??? taka pogoda jest ze to moze ma jakieś znaczenie? A BMW lubi zarzucać tyłem bo to RWD :wink: :mrgreen: bmw_beer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dlugi E36 Opublikowano 23 Grudnia 2005 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2005 Witam ponownie Amorki i Sprzezyny nowe (Sportowe zawieszenie) A po zatym nie moge utszymac samochodu przy pretkoscie 60km/h to chyba cos musi byc nie tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek_79 Opublikowano 23 Grudnia 2005 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2005 Witam. Skoro piszesz, że amorki i sprężyny sa nowe (fabrycznie nowe!), to może być jeszcze kilka przyczyn takiego stanu rzeczy: 1) Skrzywione obręcze kół (radzę dokładnie je obejrzeć 2) Zbyt duże luzy w zawieszeniu 3) Nieprawidłowy kąt pochylenia koła w pionie (i w poziomie też) Poniewaz obniżyłeś zawieszenie, koła lekko pochyliły się w pionie w kierunku wnętrza auta i przy szerokich oponach i niskim profilu autko może się źle prowadzić. 4) No i któraś z opon może być do d..y Radzę posprawdzać wszystkie zbieżności w stacji diagnostycznej. To koszt około 100 - 150 zł. Daj znać co bylo przyczyną jak już się z tym uporasz. Pozdrawiam, Tomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 23 Grudnia 2005 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2005 może kielichy amorków się zeszły ( od zatwardych sprężyn ), i szlag trafił całą geometrię, przy trardym zawieszeniu radzę rozpórki dołożyć, bo może zacząć pękać na naszych dziurach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matrix Opublikowano 23 Grudnia 2005 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2005 albo jakas bulwa na oponce;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enzo Opublikowano 26 Grudnia 2005 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2005 Moze to tez byc ukrecony zabierak na polosce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hajko Opublikowano 9 Października 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 ja mialem ten sam problem po wymiany sylenbloka glownego ,po ustawieniu geometrii (50zl za tyl,bo przodu nie dotknalem a mialem dobry) sie poprawil. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PIT Opublikowano 17 Października 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Października 2006 witka jedź na geometrie kół i powiedz panu ma geometri jaki masz problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.