Kandyn Opublikowano 2 Stycznia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2019 Siema,Mam problem z LPG. Po odpaleniu auta przy nizszej temp na dworze od razu marznie reduktor. Ktos wie jak wyglada proces podawania gazu do reduktora? Od razu po odpaleniu gaz jest w reduktorze czy najpierw nagrzewa sie plyn do 30st i wtedy z butli puszczany jest gaz do reduktora? Wysłane z mojego SM-G361F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PRZEMO Opublikowano 2 Stycznia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2019 Termostat sprawny??? Na benzynie ok? Nagrzewa się normalnie i ogrzewanie działa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 2 Stycznia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2019 Najlepiej pogadaj z @domel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smarowanie Opublikowano 2 Stycznia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2019 Zazwyczaj słaby obieg płynu chłodzącego. Płyn chłodzący się nagrzewa przez co ociepla parownik. W Twoim wypadku zamarza, bo mrozi go gaz. Sprawdź czy nie ubywa Ci nigdzie płyn, termostat jak kolega wyżej powiedział. Gaz zostaje w reduktorze po zgaszeniu silnika. W starych instalacjach przed zgaszeniem należało przełączyć na benzynę. Wina też może leżeć w zużytej membranie reduktora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kandyn Opublikowano 2 Stycznia 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2019 Ogrzewanie działa poprawnie. Nagrzewa sie normalnie. Zastanawiam sie, kiedy gaz jest wpuszczany do reduktora w sprawnej instalacji sekwencyjnej. Bo może u mnie jakis zawor jest walniety i puszcza gaz do reduktora po odpaleniu auta. A powinien dopiero jak sie płyn do 30 stopni rozgrzeje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PRZEMO Opublikowano 2 Stycznia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2019 Gaz jest w reduktorze cały czas.... zadzwoń do domela, to co podpowie. Na pewno wysyłam ci jego numer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smarowanie Opublikowano 2 Stycznia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2019 50 minut temu, Kandyn napisał: Ogrzewanie działa poprawnie. Nagrzewa sie normalnie. Zastanawiam sie, kiedy gaz jest wpuszczany do reduktora w sprawnej instalacji sekwencyjnej. Bo może u mnie jakis zawor jest walniety i puszcza gaz do reduktora po odpaleniu auta. A powinien dopiero jak sie płyn do 30 stopni rozgrzeje. Gaz masz w reduktorze cały czas. Po rozgrzaniu się układu chłodzącego do około 30 stopni, instalacja gazowa podaję gaz z reduktora do wtryskiwaczy. Jak dla mnie wina leży w reduktorze. Stawiam na membrane. Reduktor regeneruje się lub wymienia co 4/5 lat przy wysokiej jakości osprzęcie. Spotkałem się, że membrana pękała po 2 latach. Kiedyś w pracy, w wózku widłowym ( instalacja taka sama jak w samochodzie), przy ostrych mrozach w granicach -20 stopni też zamarzał parownik. Rozwiazaliśmy ten problem lejąc na niego ciepłą wodę do momentu rozgrzania się układu chłodzącego. Skończyło się na tym, że parownik poszedł do wymiany. Można to potraktować z przymrużeniem oka, bo to chałupnicza robota. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kandyn Opublikowano 2 Stycznia 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2019 Dobra dryndne do Domela. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
D0_DOMEL Opublikowano 4 Stycznia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2019 Przy przelaczeniu auta z Ben na gaz otwierają się zawory albo równocześnie tylni i przedni albo tylni wcześniej kilka sekund przed przełączaniem. Natomiast po zgadzeniu auta gaz jest w całym układzie z butli do filtra z zaworem albo do reduktora jak jest wbudowany. od zaworu do reduktora I od reduktora do listwy wtryskowej tam jest gaz. Po odpaleniu auta na benzynie reduktor powinien się powoli nagrzewac I nie może marznac. Czasem jak już za wcześnie przelaczy albo odrazu odpalisz na gazie to może reduktor zamarzac. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel4freak Opublikowano 4 Stycznia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2019 Myślę że @Touras powie więcej na ten temat, ale moim zdaniem (z tego co czytałem kiedyś) to wina reduktora lub zapowietrzanego układu. Nie cieknie gdzieś przy reduktorze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kandyn Opublikowano 12 Stycznia 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2019 Dobra. Rozwiązałem problem. Mam zintegrowany reduktor z elektrozaworem (reduktor jakis Scorpion) Z powodu nagromadzonego mazutu zablokował się tłoczek elektrozaworu i cały czas był w pozycji otwartej. Prawdopodobnie drugi elektrozawór przy butli także jest walnięty i nie zamyka dopływu gazu, ale to sobie sprawdze) Jak auto było zgaszone to cały czas z butli do reduktora podawany był gaz. Ciśnienie rosło tak, że zaczynało wywalac gaz przez opaski węża. Dlatego tez zamarzał reduktor zaraz po odpaleniu auta. Latem zaś cisnienie biło na wtryski i wtryski puszczały do kolektora gaz. Potem przy odpalaniu musiałem auto "chełtac". Reduktor jest ok, więc go zostawie. Wywalilem z reduktora ten zapieczony tłoczek i filtr fazy ciekłej. Kupiłem nowy elektrozawór Lovato za 28zł, baryłki i złączki i zamontuje go przed reduktorem. Jezdziłem tak od tamtej zimy i dopiero teraz wyczaiłem, że coś jest nei tak z tą intalacja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.