Kenzie Opublikowano 4 Grudnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2018 Mam dwa problemy ze swoim e91 320d 2006r., z czego pierwszy pilniejszy wyskoczył dzisiaj: 1. Nie idzie otworzyć samochodu z kluczyka - zwyczajnie wciskanie nie otwiera zamków - zapala się jedynie światło w środku. Szyby się otwierają i zamykają z pilota, ale klamki nie idzie pociągnąc przez otwartą szybę. Otwarcie z kluczyka wyciągniętego z pilota dopiero otwiera samochód, ale załącza się alarm. Ze środka guzikiem na konsoli środkowej też nie idzie otworzyć samochodu. Zamknąć oczywiście idzie. Samochód zapala. W czym problem i jak go rozwiązać? 2. Świeciła mi się czerwona kontrolka samochodu na podnośniku wraz z czerwoną kontrolką hamulca ręcznego. Kupiłem klocki tył i przód oraz czujniki. Z przodu wymienione bez problemu, czujnik nowy podpięty. Z tyłu okazało się, że klips trzymający kabel od czujnika jest wyłamany i kabel dostał się pomiędzy zwoje sprężyny i został przecięty. Wymieniłem klocki i czujnik, zamocowałem kabelek tak, aby się nie uszkodził i .... nic. Kontrolka dalej świeci... Tarcze nie były wymieniane, pomimo, że z przodu pojawił się malutki rancik, ale klocki się już dotarły (co prawda skrzypią). Jeśli uszkodzony czujnik był przyczyną świecenia kontrolki, to czemu nie zgasła? A jeśli to nie czujnik, to co? Będę bardzo wdzięczny za wszelkie rady i pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedzwiedz Opublikowano 4 Grudnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2018 Musisz jeszcze skasować inspekcje i kontrolki zgasna. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kenzie Opublikowano 5 Grudnia 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2018 @Niedzwiedz dzięki, faktycznie pomogło - teraz już na desce żadnego błędu Co do drugiego problemu to spalony był bezpiecznik nr 57 odpowiadający za centralny zamek 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lijo Opublikowano 5 Grudnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2018 Ładnie załatwione Kenzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kenzie Opublikowano 6 Grudnia 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2018 13 godzin temu, Lijo napisał: Ładnie załatwione Kenzie Dzięki :D Dodam jeszcze tylko, że zgodnie z rozpiską bezpieczników nr 57 powinien mieć 15A, u mnie natomiast był włożony wcześniej 20A i ja szczerze mówiąc nie sprawdziłem i wsadziłem też 20A. Dopóki się nie przepaliło to długi czas działało i teraz też działa. Czy będzie to miało jakiś wpływ w przyszłości to nie wiem - jakiś sprytny elektryk może by się wypowiedział. Ważne, że działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lijo Opublikowano 6 Grudnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2018 Jak ma być 15A to wsadź 15 bo możesz popalić instalację. Ostatecznie nawet może to doprowadzić do spalenia auta. Sam widziałem taki przypadek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.