Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Active steering Zawór ECO błąd


Mmmichal86

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Bmw e60 2004 rok 3.0d wyświetla stały błąd w aktywnym układzie kierowniczym zawór ECO. Wie ktoś może gdzie on się znajduje i do czego służy? Może ktoś miał już taki przypadek. 

 

Mam wrażenie że w aucie trochę za ciężko chodzi kierownica 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Jak znajdę dostęp do kanału sprawdzę w jakim stanie wtyczka.

U mnie raz na jakiś czas na desce wyskakuje błąd kierownicy ale po odpaleniu ponownym auta znika i wszystko gra. Jedyne co zauważyłem to błąd pojawiał się jak kręciłem na parkingu w mokry dzień (deszczowy).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

Witam, znowu zaczęły mi się problemy z zaworem Eco znajdującym się w pompie wspomagania, ma on za zadanie Zmniejszać lub zwiększać ciśnienie wychodzącego z pompy. Temat opanowany, rozkręciłem cały zawór, tam w sumie nie ma co się popsuć. Pod metalowa obudowa skręcona od tyłu "blaszaną" śruba 19 znajduje się elektromagnes na którym były 3 malutki stopki które opierały się o obudowę które się trochę starły od drgań przez co był luźny, wyczyściłem wszystko dokładnie i skręciłem normalną nakrętka 19 dosyć mocno żeby cały elektromagnes nie latał jak przedtem. Dodatkowo wyczyściłem zawór który jest przykręcony do pompy pod elektromagnesem też klucz 19, uwaga żeby nie zgubić sprężyny i po odkręceniu wyleci trochę oleju, ja zatkałem mała szmatką. Wspomaganie chodzi aż miło, nic się nie przycina przy gwałtownym kręceniu i lekko się kręci. Mam nadzieję że komuś się przyda, pozdrawiam

IMG_20191201_111817.jpg

IMG_20191201_125130.jpg

IMG_20191201_115637.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Kurcze, mam to samo w swojej e90 z 2005r, najpierw okresowo pojawiał się błąd, pierwszy raz na mrozie po rozładowaniu aku po czym zniknął. Potem pojawiał się coraz częściej, aż zapalił się na stałe, a kierownica przestała się kręcić lekko na postoju. Niestety wczoraj kierownica całkiem się zdekalibrowała i jest skręcona w lewo podczas gdy koła są prosto. Muszę spróbować, albo dać komuś kto przeprowadzi taki zabieg jak Ty, to największa nadzieja i najtańsza. Potem najczęstszą przycyzną jaką się wymienia ponoć jest zgniła lub przetarta wiązka, która idzie od prawego nadkola do magla. Aku mam wymienione na kompletnie nowe, klema i BSI też ok. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Odświeżam temat. Mmmichal86 dziękuję bardzo! Błąd zaworu "ECO" wyskakiwał przy rozgrzaniu silnika. Kierownica chodziła strasznie ciężko. Został wyczyszczony ten "zawór" lecz to nie pomogło. Kupiłem więc całą pompę używaną, ponieważ samego zaworu do kupienia znaleźć nie mogłem... wykręcony z kupionej pompy, wkręcony do tej na aucie i wszystko śmiga jak należy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...