Mmmichal86 Opublikowano 27 Października 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Października 2018 Witam. Bmw e60 2004 rok 3.0d wyświetla stały błąd w aktywnym układzie kierowniczym zawór ECO. Wie ktoś może gdzie on się znajduje i do czego służy? Może ktoś miał już taki przypadek. Mam wrażenie że w aucie trochę za ciężko chodzi kierownica Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micgam8281 Opublikowano 31 Października 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Października 2018 Jak jest stary to sie nie przejmuj. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micgam8281 Opublikowano 1 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2018 No i tak to jest jak sie po pijaku czyta posty hahahhaha ? Masz inne czy jakis tester ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mmmichal86 Opublikowano 5 Listopada 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2018 Opanowane, okazała się zasniedziala wtyczka zaworu ECO. Zawór znajduje się w pompie wspomagania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiNos Opublikowano 1 Kwietnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2019 Mmmichal86 kojarzysz jaki numer błędu ma ta usterka? U mnie od kiedy kupiłem auto mam z tym problem ale nigdy nie udało mi się zlokalizować w czym problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micgam8281 Opublikowano 1 Kwietnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2019 Tam na tym zaworze gniją kostki (piny). A jak sie dowiesz gdzie jest ten zawór to daj znać bo tylko to co wyzej kiedyś w internetach czytałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiNos Opublikowano 1 Kwietnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2019 Czy to przypadkiem nie chodzi o sekcję przy kolumnie kierowniczej?https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e90-320d-lim/repair-manuals/32-steering-wheel-alignment/24xR047 (link do e90 ale pewnie będzie podobnie). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micgam8281 Opublikowano 1 Kwietnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2019 Moze być bo to nisko to pewnie tak czy inaczej gnije. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micgam8281 Opublikowano 1 Kwietnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2019 Albo to nie to albo mogli kurde nazwać po takiemu co to jest Servotronic Torque Converter STC. A nie ECO, to w passacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiNos Opublikowano 1 Kwietnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2019 Jak znajdę dostęp do kanału sprawdzę w jakim stanie wtyczka. U mnie raz na jakiś czas na desce wyskakuje błąd kierownicy ale po odpaleniu ponownym auta znika i wszystko gra. Jedyne co zauważyłem to błąd pojawiał się jak kręciłem na parkingu w mokry dzień (deszczowy). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micgam8281 Opublikowano 1 Kwietnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2019 (edytowane) Ja jak na zimnym na max 2-3km za blisko są lusterka podłogi to Dynamic Drive focha strzela . I też na mokrym. Edytowane 1 Kwietnia 2019 przez Micgam8281 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mmmichal86 Opublikowano 1 Grudnia 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2019 Witam, znowu zaczęły mi się problemy z zaworem Eco znajdującym się w pompie wspomagania, ma on za zadanie Zmniejszać lub zwiększać ciśnienie wychodzącego z pompy. Temat opanowany, rozkręciłem cały zawór, tam w sumie nie ma co się popsuć. Pod metalowa obudowa skręcona od tyłu "blaszaną" śruba 19 znajduje się elektromagnes na którym były 3 malutki stopki które opierały się o obudowę które się trochę starły od drgań przez co był luźny, wyczyściłem wszystko dokładnie i skręciłem normalną nakrętka 19 dosyć mocno żeby cały elektromagnes nie latał jak przedtem. Dodatkowo wyczyściłem zawór który jest przykręcony do pompy pod elektromagnesem też klucz 19, uwaga żeby nie zgubić sprężyny i po odkręceniu wyleci trochę oleju, ja zatkałem mała szmatką. Wspomaganie chodzi aż miło, nic się nie przycina przy gwałtownym kręceniu i lekko się kręci. Mam nadzieję że komuś się przyda, pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mmmichal86 Opublikowano 1 Grudnia 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2019 Na początku myślałem że to kostka zaśniedziałe bo wyczyściłem i działało przez jakiś czas, widocznie przestawiłem elektromagnes w taka pozycje przy podpinaniu kostki że zaczęło działać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkoff Opublikowano 2 Grudnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2019 Dzięki bardzo za opis, też muszę się zabrać za to.Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mmmichal86 Opublikowano 3 Grudnia 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2019 Ogólnie 15 min roboty. Zrobiłem już 500km i jak narazie wszystko działa jak należy i błąd nie powraca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pitterek Opublikowano 12 Sierpnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2021 Kurcze, mam to samo w swojej e90 z 2005r, najpierw okresowo pojawiał się błąd, pierwszy raz na mrozie po rozładowaniu aku po czym zniknął. Potem pojawiał się coraz częściej, aż zapalił się na stałe, a kierownica przestała się kręcić lekko na postoju. Niestety wczoraj kierownica całkiem się zdekalibrowała i jest skręcona w lewo podczas gdy koła są prosto. Muszę spróbować, albo dać komuś kto przeprowadzi taki zabieg jak Ty, to największa nadzieja i najtańsza. Potem najczęstszą przycyzną jaką się wymienia ponoć jest zgniła lub przetarta wiązka, która idzie od prawego nadkola do magla. Aku mam wymienione na kompletnie nowe, klema i BSI też ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz88 Opublikowano 17 Sierpnia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2022 Odświeżam temat. Mmmichal86 dziękuję bardzo! Błąd zaworu "ECO" wyskakiwał przy rozgrzaniu silnika. Kierownica chodziła strasznie ciężko. Został wyczyszczony ten "zawór" lecz to nie pomogło. Kupiłem więc całą pompę używaną, ponieważ samego zaworu do kupienia znaleźć nie mogłem... wykręcony z kupionej pompy, wkręcony do tej na aucie i wszystko śmiga jak należy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.