Kosa Opublikowano 22 Października 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Października 2018 Czujnik impulsów wału korbowego: 12 14 1 703 277 - M52B20 1998 E36 320,323,328 E39 520,523,528 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz13 Opublikowano 22 Października 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Października 2018 Kosa napraw sobie sam najczęstsza przyczyna to skruszona izolacja kabli i zwarcie ich między sobą wystarczy troszkę więcej zarobić i ponownie zaizolować a będzie jeszcze długo służył ja robiłem u siebie w zeszłym tygodniu w 528 od położenia wałka rozrządu ale usterki są takie same Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iksu Opublikowano 22 Października 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Października 2018 @mariusz13 nie zawsze tak się uda np.. Ja ostatnio też próbowałem zrobić czujnik @sebo293 I izolacja na całej długości po sam czujnik wypalona od temperatury że nie było jak zreanimowac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 22 Października 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Października 2018 Sprawdze ... 3 razy zlapalem blad "83" jak mi zgasl raz w czasie jazdy i 2 razy na postoju.. i wydaje mi sie ze ma strasznie slaby dol... w porownaniu do mojego bylego m20b20 jedzie jak skuterekWysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 24 Października 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Października 2018 nieaktualne, zamówiłem oryginał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi