sauber87 Opublikowano 7 Czerwca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2007 Witam parę dni temu miałem wypadek i skasowałem swoje e36 i mam pytanie do znawców tematu co kupić tym razem 318is czy 320i chodzi głównie o ekonomike i co jest mniej awaryjne który z tych silników wcześniej miałem 318i i skłonny jestem bardziej na is ale sam nie wiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek Opublikowano 7 Czerwca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2007 zadbany IS powinien byc tańszy w eksploatacji niż 2.0 . Ubezpieczenie jest niższe, pali trochę mniej, niewiele, ale zawsze, mniej oleju wchodzi przy zmianie, mniej świec potrzeba itp. itd. Minusem 1,8IS jest ten rozrząd który lubi grzechotać a naprawa do tanich nie należy, z tego co słyszałem, to głowice ich lubią czasem pękać. Za silnikiem R6 przemawia jednak dźwięk z którym IS się nie równa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilku Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 1.8 IS 140Km jak na moje jedna z lepszych jednostek;)pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BejcuśM3 Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Ja natomiast przystwała bym na jednostkę 6 cylindrową! Części w eksploatacji są w tych samych cenach ale podejrzewam, że mniej problemów jest z 6 garkami. Jeździłem jakiś czas is ale posiadam 320i i jestem bardzo zadowolony z tej jednostki napędowej! Pozdrawiam z Pomorza BejcuśM3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Ubezpieczenie jest niższe, skoro ktos to odgrzal to ja tylko napisze ze w e30 318i i 320i oc place taka sama stawke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iskra_Pszczyna Opublikowano 1 Września 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Września 2007 Powiem tak 318IS pali mniej a jest zbliżony osiągami do 320i. Ja bym osobiście kupił 320 ze wzgledu na 6 cylindrów i ich oryginalny klank. Wybór należy do Ciebie. Ja jestem za 320i. Pozdro <bmw> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 5 Września 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Września 2007 Powiem tak 318IS pali mniej a jest zbliżony osiągami do 320i. Ja bym osobiście kupił 320 ze wzgledu na 6 cylindrów i ich oryginalny klank. Wybór należy do Ciebie. Ja jestem za 320i.Pozdro <bmw> Tylko tu znowu zaczynamy się opierać o kolejny temat 320 czy 325, oba 6 garnków, palą tyle samo, a ile frajda większa przy 325 :> Nie wiem jak ceny części do iSa, wiem że do E30 był kosmos, ale jeśli ceny części są podobne z cenami od 320 to wybrałbym iS. Mniejsze spalanie, a co za tym idzie więcej jeżdżenia i więcej frajdy. Dodatkowo E30 1.8iS jest najlepiej wyważoną E30(wywazenie auta i moc żeby to napędzić) E36 jest trochę cięższa, ale wyważenie też może być bardzo korzystne. Ewentualnie porównywalne do M52b20(aluminiowy blok) Pozdraiwma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.