Piotrrr Opublikowano 26 Lipca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2018 (edytowane) Witam szacowne grono użytkowników, jestem posiadaczem e61 z 2004 roku i właśnie miałem się wybrać jutro na wakacje i... siada mi tył auta, pierwszy raz stało się to dzisiaj w trakcie jazdy przez standardową jak na nasze wrocławskie drogi dziurę z prędkością rzędu 40km/h wyskoczył błąd i poczułem że samochód siada. Po zatrzymaniu, zgaszeniu i ponownym odpaleniu kompresor napompował miechy i wszystko wróciło do normy, niestety na krótko, za kilka kilometrów to samo. Ogólnie jak auto stoi to kompresor pompuje, problem zaczyna się w trakcie jazdy, spróbowałem także na postoju przy włączonym silniku dociążyć tył i kompresor jakby dalej pompował ale samochód osiadał aż do końca. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu znowu pompuje do normalnego stanu ? Może ktoś przerabiał podobną sytuację, prosiłbym o poradę, miechy raczej wykluczam miałem wymieniane poza tym kiedy mi się jeden kiedyś rozszczelnił to auto stało przekoszone a tu całość osiada, domniemam że to coś z kompresorem ale jak go sprawdzić gdzie zajrzeć od czego zacząć to nie wiem. Będę wdzięczny za sugestie Edytowane 26 Lipca 2018 przez Piotrrr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 27 Lipca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2018 Siema 2 tygodnie temu miałem to samo co u Ciebie. Ogólnie od dłuższego czasu wywalało mi błędy nie raz się sama opuszczała do zera z nie wiadomych przyczyn . W końcu opadła i na tym był koniec już się nie podniosła. Kompresor pracował ale nic. Mierzenie kompresora i tu zonk brak ciśnienia . Kupiłem drugi kompresor i jest ok.Wysłane z mojego SM-A320FL przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrrr Opublikowano 27 Lipca 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2018 Koledzy a jest ktos wolny z komputerem gdzieś we Wrocławiu, chciałbym to zdiagnozować jakos bo sam juz niewiem, kompresor raz po odpaleniu spuszcza powietrze a po kolejnym zapłonie pompuje od zera do normy, posciagalem plastiki i ucieczku powietrza niw dostrzegam... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marvin_1986 Opublikowano 27 Lipca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2018 Jeśli kompresor pompuje to raczej jest OK. Jeśli równomiernie siada cały tył to do sprawdzenia czujniki przy wahaczach po obu stronach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 27 Lipca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2018 Jeśli kompresor pompuje to raczej jest OK. Jeśli równomiernie siada cały tył to do sprawdzenia czujniki przy wahaczach po obu stronach.Nie do końca że kompresor pompuje to jest ok. Bo zależy ile bar daje. Mój na pusto jeszcze jakiś czas podnosił ale wystarczyło że dwie osoby z tyłu usiadły i już nie miał siły podnieść auta. U mnie też opadał z dwóch stron A czujniki były ok. Wymiana kompresora załatwiła sprawę. Wystarczy odpiac przewod od kompresora do zaworów założyć przyrząd do mierzenia ciśnienia i sprawa będzie jasna. Wysłane z mojego SM-A320FL przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrrr Opublikowano 27 Lipca 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2018 Kombinuje od rana, nic komkrentnego nie udalo mi się ustalić poza tym ze w bagazniku jest sucho i kompresor raz pompuje a zaraz potem wypompowuje, najgorzej ze nigdzie nie moge zrobic diagnozy, wszyscy zajeci, a jak sprawdzic czujniki czy sa ok? I czy gdyby byl ktorys walniety to czy nie opadaloby nierownomiernie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid111 Opublikowano 27 Lipca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2018 Kombinuje od rana, nic komkrentnego nie udalo mi się ustalić poza tym ze w bagazniku jest sucho i kompresor raz pompuje a zaraz potem wypompowuje, najgorzej ze nigdzie nie moge zrobic diagnozy, wszyscy zajeci, a jak sprawdzic czujniki czy sa ok? I czy gdyby byl ktorys walniety to czy nie opadaloby nierownomiernie? Nie wiem po co na siłę kombinujesz. Opisałeś swoje objawy i te pokrywały się z objawami kolegi wyżej. Kompresor... jedź na jakiś szrot lub do jakiegoś znajomego co również ma e61 z NIVO. Podmienić kompresor i zobaczyć czy będzie ok... Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 27 Lipca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2018 Na krakowskiej mają kompresory regenerowane wystawiają na allegro chyba za 900zl jak oddasz stary oraz w Srodzie śląskiej firmaAIR SUSPENSION też mają regenerowane chyba 500 lub 600zl jak oddasz stary. Wysłane z mojego SM-A320FL przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 27 Lipca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2018 Na krakowskiej mają kompresory regenerowane wystawiają na allegro chyba za 900zl jak oddasz stary oraz w Srodzie śląskiej firmaAIR SUSPENSION też mają regenerowane chyba 500 lub 600zl jak oddasz stary. Wysłane z mojego SM-A320FL przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrrr Opublikowano 27 Lipca 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2018 Dzięki, tak na krakowskiej znam ten sklep z regenerowanymi częściami, udalo mi sie podpiac pod kompa i najpewniej kompresor, tak jak kolega wyzej sugerował, ale zachowuje bardzo dziwnie raz auto lezy a raz trzyna idealnie, na kompie pokazal jakies zwarcie, wymuszone pompowanie nic nie dalo poza terkotaniem pompki, poza tym zaczalem macać przewod ssacy powietrze i byl pekniety tuz przy kompresorze. Obawiam sie ze od jakiegos czasu zaciagal brud i wilgoc z pominięciem filterka i teraz to dalo o sobie znac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 27 Lipca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2018 W tym przypadku jeżeli był uszkodzony przewod zasilający powietrze z filtra A u mnie też tak było to na pewno kompresor nie żyje. Wysłane z mojego SM-A320FL przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrrr Opublikowano 27 Lipca 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2018 Wszystko na to wskazuje kolejna rzecz, którą słychać raz po raz w opowieściach innych użytkowników e61 i masz nadzieję że akurat Twojego egzemplarza nie dotyczy, myślisz "kompresor nivo? , phii, mój działa jak ta lala" a on cierpliwie czeka na dzień wyjazdu wakacyjnego... i bęc! Dzięki za sugestie, skrobnę jak się uporam z usterką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrrr Opublikowano 21 Sierpnia 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2018 Nie wiem o co chodzi ale obyło się bez wymiany kompresora. Auto mnie kolejny raz zaskakuje problem ustąpił pojechałem na wakacje zrobiłem ponad 2000km załadowany i jest ok. Ale te wcześniejsze epizody nie dawała mi spokoju i będąc w Białymstoku podjechałem do warsztatu Autotechnika bmw, swoją droga przyzwoity warsztat, podpięty komp, wszystko ok, na raz trzech dorosłych facetów wskakuje do bagażnika i kompresor robi robotę. Zostały sprawdzone przekaźniki (rozpięcie wtyczek, otwarcie pudełek, przeczyszczenie jednego lekko osmolonego styku) nie wiem czy ten styk mógł być powodem problemów ale od tamtej pory nic się nie dzieje, odpukać. Czasem warto wstrzymać się z wymianą i pozaglądać tu i ówdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtas_p Opublikowano 3 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2019 Także ubiegłego lata miałem taki problem. W E61 kompresor zawieszenia pompował na maxa, albo palił bezpiecznik i siadał. Problem ustępował na jakiś czas i znowu - pompowanie do pozycji jak w terenówce, przepalone bezpieczniki... Jeden mechanik od razu kazał pompkę kupować, kolejny wahacze. Podjechałem do psar - 70 zł naprawa. Czujnik prawego wahacza zgubił pozycję, miał dziwną wartość i sterownik próbował ustawić auto wg źle zadanej wartości. Wpisali wartość przez komputer i cała zabawa w solidnym serwisie kosztowała mniej niż bajki niektórych mechaniorów. W międzyczasie kupiłem używaną pompkę z allegro i leży w garażu. Działa bez zarzutu prawie 9 m-cy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ostr Opublikowano 9 Października 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Października 2021 Witam , 2 dni temu wymieniłem 2 miechy i kompresor w Bmw f11 . Niewiem dokładnie jak całe zawieszenie powinno prawidłowo dzialac ale za każdym razem gdy odpalam auto to słyszę buczenie kompresora przez około 5 sekund . Czy too normalne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.