Micgam8281 Opublikowano 15 Lipca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2018 (edytowane) 535d 2005. Witam wszystkich. Opisze problem od podszewki moje wtryski w tym tygodniu przeszły regenerację(powodem był błąd 4B10 na 6cylindrze korekta +5.6. Kompresja od 28-29). W miedzy czasie kiedy wtryski sie robiły przez pompę HP w obiegu otwartym przepuscilem 3 puchy LM motorspulung. W myjce ultradzwiekowej wylądowały : -Listwa - Zawór przelewowy - Czujnik Ciśnienia Do tego oczywiście wymiana filtra ON. Poskladalem maszynę, zakodowalem strzykawy motor odpalił od strzała korekty w normie zrobilem w koło komina 100 km bez przygód . Dzisiaj jadąc sobie spokojnie auto nagle zgasło, jako ze zawsze mam w aucie tester od razu trzepanko błąd 3f30 (czujnik ciśnienia HP). Maska do góry, odpialem dziada auto odpalilo i 80 km wróciłem do domu. Miernik w łapę i na wtyczce : - 5 V - 5 V - 9 mV wiec wiązka wyglada dobrze. Tym bardziej ze po odpieciu czujki całkiem dorzuca błąd 3f31. W Live data ciśnienie na zapietym/odpietym czujniku wynosi sztywno 400bar. I tutaj moje pytanie albo tez prośba, czy ktoś wie lub mógł by sprawdzić w M57 e60 czy po odpieciu tej czujki tez ma takie ciśnienie ? Tak szczerze to podejrzewam ze sam ten czujnik uwaliłem w myjce ? ale zanim kupie nowy chcialbym zasięgnąć opinii. Oczywiscie podmiany na jakis inny tez spróbuję ale zanim zacznę komuś furę rozbierać albo jeździć i proscic sie o użyczenie tego dziada chciałem zapytać. Sytuacja z dzisiejszego popołudnia . Pozdrawiam. ROZWIĄZANO USZKODZONY CZUJNIK Edytowane 2 Sierpnia 2018 przez Micgam8281 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidwml Opublikowano 10 Lipca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2019 Witam. Ktory ten czujnik miales uszkodzony? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidwml Opublikowano 10 Lipca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2019 U mnie na tym przednim czujniku na listwie cr jak zapiety pokazuje 6bar a na odpietym 400bar. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micgam8281 Opublikowano 10 Lipca 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2019 No czujnik ciśnienia, (ten z przodu) ten z tyłu to zawór regulacji ciśnienia. 6 bar na zapłonie samym ? I co Ci się dzieje wgl. ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidwml Opublikowano 10 Lipca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2019 (edytowane) Auto kreci nie zapala. Bmw e60 3.0d 2009rok. Na plaku chodzi. Na zaplonie samym i podczas krecenia nic sie nie zmienia, dalej 6bar Edytowane 10 Lipca 2019 przez Dawidwml Dopisalem kilka rzeczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micgam8281 Opublikowano 10 Lipca 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2019 Próbowałeś odpiąć czujnik i odpalić ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidwml Opublikowano 10 Lipca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2019 Tak. Jak odepne ten z przodu to pokazuje 410bar i tez nie pali. Na plaku chodzi. Przestane psiukac gasnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micgam8281 Opublikowano 10 Lipca 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2019 (edytowane) On zgasł podczas jazdy czy działo się takie coś wcześniej ? Opisz to konkretnie. I auto to też 535d ? Edytowane 10 Lipca 2019 przez Micgam8281 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidwml Opublikowano 10 Lipca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2019 To dluzsza historia. Przekladalem anglika. Anglik palil wszystko ok. Dawca byl europejczyk 530d po wypadku. Przelozone wszystko w anglika i nie pali. Ja osobiscie tej europy nie zapalalem lecz właściciel twierdzi ze palil po wypadku. Skoro tak mowi to teraz ja musze odpalic te auto po przekladce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micgam8281 Opublikowano 10 Lipca 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2019 W takim razie wszystkie bezpieczniki przekaźniki masy itp. itd. masz do sprawdzenia. Spróbuj połączyć się z DSC, bo w DDE masz stały błąd prędkości kół. I proponuje wsadzić tam sprawdzony w pełni sprawny akumulator. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidwml Opublikowano 10 Lipca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2019 Bezpieczniki masy przekazniki sprawdzilem. Jutro ma kolega mądrzejszy przyjechac zobaczyc lecz jak nie da rady to czeka mnie laweta i transport do speca od bmw tylko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micgam8281 Opublikowano 10 Lipca 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2019 Spróbuj jeszcze jak masz to podmienić zawór regulacji ciśnienia na listwie to jest ten drugi od podszybia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidwml Opublikowano 10 Lipca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2019 Kolektor do demontazu w takim razie.. Mam wszystkie z listwy i z pompy cr tez mam. Ten z przodu podmienilem i dalej to samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micgam8281 Opublikowano 10 Lipca 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2019 Podmien wszystko na pewne. A pompę "progową" słyszysz ? Przy każdym załączeniu zapłonu powinna dobić. (Wyraźnie ja słychać pod tylnymi lewymi drzwiami). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidwml Opublikowano 10 Lipca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2019 Pompke slychac ta w baku. W progu nie ma. Jest tylko filtr z podgrzewaczem. Zdejme przewod zasilajacy przy silniku to ropa leci dosc intensywnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micgam8281 Opublikowano 10 Lipca 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2019 No to git. Podmien ten zawór. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidwml Opublikowano 10 Lipca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2019 Dzieki. Jutro bede dzialal. Dam znac. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidwml Opublikowano 11 Lipca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2019 Zawory podmienione i dalej lipa. Zegar podpiety i cisnienia brak. Popukalem pompe cr delikatnie mlotkiem i wskoczylo na prawie 200bar ale dalej lipa nie pali. Szukam kogoś zeby wyjac pompe. Zawioze do sprawdzenia i ewentualnie do regeneracji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AutoHangar Opublikowano 5 Lipca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2020 Panowie prosty temat. Któryś wtrysk leje i całe ciśnienie z szyny idzie na powrót przez wtrysk a żeby się upewnić który to zróbcie tak : odłącz wtyczki od wszystkich wtrysków, zdejmij wężyk przelewowy i go zaciśnij a potem trzeba użyć zestawu do sprawdzania wtrysków albo wężyki i strzykawki a jak nie macie nic to po prostu zakręcić rozrusznikiem i patrzeć z którego,, sika,, (oczywiście przelew musi być zaciśnięty) Lub Odpalić na plaku i wejść w parametry wtryskiwaczy jak korekta jest (-1) albo jeszcze dalej od zera to wtrysk leje jak jest (1) albo więcej to wtrysk jest zatkany po sprawdzeniu tego wejdźcie w parametry paliwa i obserwujcie jak spada ciśnienie na szynie na wolnych obrotach powinno być 270-300 bar i jak zgasicie to czy te ciśnienie będzie spadało powoli czy odrazu będzie 8 lub mniej. W ten sposób wiecie czy ciśnienie ucieka przez wtryski czy przez zawór Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
n3tiffy Opublikowano 21 Lipca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2020 Witam, jak udało się rozwiązać problem, co było przyczyną? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kewin Opublikowano 14 Marca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Marca Rozwiązałeś problem bo mam podobnie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.