Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Masz najechane wiecej niz 220tys wycinaj katalizator


Gość Mordulec

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Mordulec

Jak w temacie , potwierdza sie reguła (kilku znajomych mialo podobne przypadki)

mianowicie dzisiaj o mało nie spaliło mi sie auto , wyjechalem sobie z pracy i jakos

tak auto stopniowo zaczeło tracic moc ale ze jechalem w korku i biegi w okolicach 2ki , 3ki

to nie az tak mocno bylo to odczuwalne dopiero po przejechaniu około 2km i wrzuceniu

4ki auto eweidentnie zasłabło i stopniowe redukcje 4 , 3 , 2 ..... 1 juz nic nie zmieniły passat

mi sie rozkraczył na srodku drogi co wiecej tunel srodkowy nad katalizatorem zacząl sie

tak potwornie grzac ze zobaczylem dymek lecący przez mieszek gałki zmiany biegów

ogolnie to niezły stres zwłaszcza ze katalizatora nie ma jak ugasic bo bez lewarowania

sie za bardzo tam nie idzie dostac ...... do domu wrociłem na sznurku i wlasnie walczyłem

około 2 godzinek z robieniem z katalizatora sera szwajcarskiego przy pomocy wiertarki

i innych narzedzi chirurgicznych i teraz juz zaczął oddychac co prawda chodzi jak

RUDY 102 ale przynajmniej przepływ spalin juz jest w miare normalny jutro jade na

wycinanie katalizatora .

Nikomu nie życze takiego przezycia kiedy stoisz z gasnicą w reku i za wiele nie mozesz

zrobic :|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jako wycinacz katów powiem że wytrzymałość kata to max 150k KM nie ma się co oszukiwać :evil:

1 jak chcemy mieć ciszę to zamiast kata, nowy kat (albo środkowy tłumik) i końcowy seria

2. trochę głośniej to zamiast kata rurka i końcowy seria

3. sporo głośniej - środkowy tłumik i końcowy przelotowy

4. mega głośno i jak WRC ze strzałami z wydechu - zamiast kata rurka i końcowy przelot

o samych rurach nie piszę bo to do jazdy sie nie nadaje - duża strata macy, ogólnie za duzy wolny ( czyli rozprężony ) wydech powoduje straty mocy przy seryjnych autach,

przy lekkim uwolnieniu wydechu np. rurki i seryjny z tyłu warto uwolnić dolot czyli wkładka sportowa ( tak mam u siebie ) albo stożek ( ale to juz ie takie proste - głównie chodzi o odseparowanie się od gorącego powietrza z komory silnika)

temat dolotów i wydechów dłuuuuuuuuugi jest i nie taki prosty jak sie niektórym wydaje :|

jedno jest pewne - stare katy należy bezwzględnie wywalać i zastępować najlepiej nowym katem !!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spawrdz na www.realoem.com z tego co tam widzialem to E30 323 nie mialo Kata a 325 mial

heheheh Peter ale Byq-u mówił o 323 w E36 czyli na silniku M52 a tam jest na 100% kat :P

a wracając to znam dokładnie ceny dla sześciogarowców czyli wydechu dwururkowego:

- kat środkowy od E30 323 Polmostrów z wymianą do 200 zł

- kat końcowy od M20 E30 do 300 z wymianą też Polmostrów

i jeszce jedna ważna rzecz:

w M40 bez kata i środkowego tłumika z końcowym seryjnym jest cicho niewiele głośniej niż w serii,

a niestety w M20 ( pewnie w M50 i m52 też ) tylko z końcowym serią jest ....... głośno, warcy, hucy, i delikatnie strzela z wydechu :evil: tak jest u mnie i u Kosy, wnioski:

przy 6 garach powinien być środkowy tłumik albo kat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i jeszce jedna ważna rzecz:

w M40 bez kata i środkowego tłumika z końcowym seryjnym jest cicho niewiele głośniej niż w serii,

a niestety w M20 ( pewnie w M50 i m52 też ) tylko z końcowym serią jest ....... głośno, warcy, hucy, i delikatnie strzela z wydechu :evil: tak jest u mnie i u Kosy, wnioski:

przy 6 garach powinien być środkowy tłumik albo kat

potwierdzone i sprawdzone, M40 bez kata ale z koncowym seryjnie chodzi OK (318iA),

M20 bez kata z koncowym seryjnym chodzi jak WRC (Warcy Rycy Cescy) (320i)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NIe, nie nie Piotrze,nie chodziło mi o e36, założyłem że w e36 w każdej był kat.

Chodzi mi właśnie o E30 323 bo gdzieś mi się obiło o uszy że chyba w E325 ktoś zamiast kata polecał środkowy tłumik właśnie od E30 323.

Jeśli wywaliłbym u siebie kata to chciałbym wstawić tłumik środkowy a przecież do 2.5 litra nie wstawię od, jak ktoś pisał sieny,bo tam chyba więcej niż 1.6 nie było.

I teraz pytanie jak taki środkowy by podszedł do mnie??

Piszecie o dwururce, u mnie jest jedna, więc co najlepiej dorzeźbić??

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...