Gość Mordulec Opublikowano 4 Czerwca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2007 Jak w temacie , potwierdza sie reguła (kilku znajomych mialo podobne przypadki) mianowicie dzisiaj o mało nie spaliło mi sie auto , wyjechalem sobie z pracy i jakos tak auto stopniowo zaczeło tracic moc ale ze jechalem w korku i biegi w okolicach 2ki , 3ki to nie az tak mocno bylo to odczuwalne dopiero po przejechaniu około 2km i wrzuceniu 4ki auto eweidentnie zasłabło i stopniowe redukcje 4 , 3 , 2 ..... 1 juz nic nie zmieniły passat mi sie rozkraczył na srodku drogi co wiecej tunel srodkowy nad katalizatorem zacząl sie tak potwornie grzac ze zobaczylem dymek lecący przez mieszek gałki zmiany biegów ogolnie to niezły stres zwłaszcza ze katalizatora nie ma jak ugasic bo bez lewarowania sie za bardzo tam nie idzie dostac ...... do domu wrociłem na sznurku i wlasnie walczyłem około 2 godzinek z robieniem z katalizatora sera szwajcarskiego przy pomocy wiertarki i innych narzedzi chirurgicznych i teraz juz zaczął oddychac co prawda chodzi jak RUDY 102 ale przynajmniej przepływ spalin juz jest w miare normalny jutro jade na wycinanie katalizatora . Nikomu nie życze takiego przezycia kiedy stoisz z gasnicą w reku i za wiele nie mozesz zrobic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 4 Czerwca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2007 a jak juz wytniesz to zglos sie do Piotra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 4 Czerwca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2007 a później co najlepiej wstawić, tak jak np do mojego?? żeby nie warczał bezsensownie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 4 Czerwca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2007 przelot ja w 318 mam srodek strumienice AWG a ostatni seria zeby jakies cisnienitam bylo, autosugestia mowi ze lepiej sie wkreca, ale chodzilo glownie o to zeby wygladalo na katalizator pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 4 Czerwca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2007 czyli poprostu rurka i tyle no może i niegłupi pomysł bo na koniec i tak planuję serię jak coś zakładać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZAWAŁ Opublikowano 4 Czerwca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2007 witam, ja swój katalizator wyciąłem pół roku temu i w jego miejsce wspawałem kawałek rury. Może troszke głośniej chodzi ale to przyjemny dźwięk, no i oczywiści autko jakby nabrało po tej operacji wigoru:) <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 4 Czerwca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2007 to jako wycinacz katów powiem że wytrzymałość kata to max 150k KM nie ma się co oszukiwać :evil: 1 jak chcemy mieć ciszę to zamiast kata, nowy kat (albo środkowy tłumik) i końcowy seria 2. trochę głośniej to zamiast kata rurka i końcowy seria 3. sporo głośniej - środkowy tłumik i końcowy przelotowy 4. mega głośno i jak WRC ze strzałami z wydechu - zamiast kata rurka i końcowy przelot o samych rurach nie piszę bo to do jazdy sie nie nadaje - duża strata macy, ogólnie za duzy wolny ( czyli rozprężony ) wydech powoduje straty mocy przy seryjnych autach, przy lekkim uwolnieniu wydechu np. rurki i seryjny z tyłu warto uwolnić dolot czyli wkładka sportowa ( tak mam u siebie ) albo stożek ( ale to juz ie takie proste - głównie chodzi o odseparowanie się od gorącego powietrza z komory silnika) temat dolotów i wydechów dłuuuuuuuuugi jest i nie taki prosty jak sie niektórym wydaje jedno jest pewne - stare katy należy bezwzględnie wywalać i zastępować najlepiej nowym katem !!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peter Opublikowano 5 Czerwca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2007 Ja wycialem kata i wstawilem srodkowy, od Sieny (100zl) koncowy jest seryjny. W dolot wsadzilem wkladke sportowa z Jacky (80zl). Auto ma lepszy moment szczegolnie w nizszych zakresach oborotow. Glosnosc bez zmian pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 6 Czerwca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2007 Właśnie, u mnie nie za bardzo zda egzamin środkowy ze sieny. Orientujecie się czy nie wiem w E30 323 325 były katy czy środkowe tłumiki i ile takie cus może kosztować? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peter Opublikowano 6 Czerwca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2007 Spawrdz na www.realoem.com z tego co tam widzialem to E30 323 nie mialo Kata a 325 mial Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 6 Czerwca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2007 Spawrdz na www.realoem.com z tego co tam widzialem to E30 323 nie mialo Kata a 325 mial heheheh Peter ale Byq-u mówił o 323 w E36 czyli na silniku M52 a tam jest na 100% kat a wracając to znam dokładnie ceny dla sześciogarowców czyli wydechu dwururkowego: - kat środkowy od E30 323 Polmostrów z wymianą do 200 zł - kat końcowy od M20 E30 do 300 z wymianą też Polmostrów i jeszce jedna ważna rzecz: w M40 bez kata i środkowego tłumika z końcowym seryjnym jest cicho niewiele głośniej niż w serii, a niestety w M20 ( pewnie w M50 i m52 też ) tylko z końcowym serią jest ....... głośno, warcy, hucy, i delikatnie strzela z wydechu :evil: tak jest u mnie i u Kosy, wnioski: przy 6 garach powinien być środkowy tłumik albo kat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 6 Czerwca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2007 i jeszce jedna ważna rzecz: w M40 bez kata i środkowego tłumika z końcowym seryjnym jest cicho niewiele głośniej niż w serii, a niestety w M20 ( pewnie w M50 i m52 też ) tylko z końcowym serią jest ....... głośno, warcy, hucy, i delikatnie strzela z wydechu :evil: tak jest u mnie i u Kosy, wnioski: przy 6 garach powinien być środkowy tłumik albo kat potwierdzone i sprawdzone, M40 bez kata ale z koncowym seryjnie chodzi OK (318iA), M20 bez kata z koncowym seryjnym chodzi jak WRC (Warcy Rycy Cescy) (320i) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 6 Czerwca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2007 NIe, nie nie Piotrze,nie chodziło mi o e36, założyłem że w e36 w każdej był kat. Chodzi mi właśnie o E30 323 bo gdzieś mi się obiło o uszy że chyba w E325 ktoś zamiast kata polecał środkowy tłumik właśnie od E30 323. Jeśli wywaliłbym u siebie kata to chciałbym wstawić tłumik środkowy a przecież do 2.5 litra nie wstawię od, jak ktoś pisał sieny,bo tam chyba więcej niż 1.6 nie było. I teraz pytanie jak taki środkowy by podszedł do mnie?? Piszecie o dwururce, u mnie jest jedna, więc co najlepiej dorzeźbić?? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 6 Czerwca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2007 w M20 zamiast kata mozna wstawic srodkowy z 323i, nie wiem czy w e36 jest taka opcja, poniewaz jest to silnik nowszy i moze musi miec kata, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzio Opublikowano 6 Czerwca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2007 u mnie zamiast kata jest strumienica i końcowy seria tylko.powyzej 3 tyś.obr/min.to gwiżdze jak nie powiem co hehe.chodzi nieźle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 6 Czerwca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2007 NAPISAŁEM WŁASNIE CENY TŁUMIKÓW OD E30 323 KTÓRE PODEJDĄ TEŻ DO E36, a że w E36 323 jest jedna rura to dziwne :shock: w 325 są dwie a to takie same silniki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.