starsky Opublikowano 8 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2018 Hej, historia tego amortyzatora jest długa, niestety jeden już założony(poprzedni właściciel) a drugi czeka... No i ten dynks zaznaczony na fotce różni sie od punktu ustalającego pozycje amortyzatora względem zwrotnicy w oryginale Co to to się z tym robi ? obcina, zakrzywia? Z góry dzięki. P.S. Rozsypią się to wymienię na sachsy obiecuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iksu Opublikowano 8 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2018 Jak wymienialem u siebie w e46 to ogólnie amory są lewe I prawe może w tym problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
starsky Opublikowano 11 Czerwca 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2018 tak są lewe i prawe. Nie to co w e39❤️. spojrzałem na drugie koło gdzie to ustrojstwo juz jest. Wszystko sie zgadza, to jest ogranicznik aby amor nie wpadł za bardzo w zwrotnice i tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.