Maroco999 Opublikowano 21 Maja 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2018 Witam mam problem z moją bmw nie przyśpiesza jak trzeba. Przy równomiernym dodawaniu gazu w pewnych momentach auto nie idzie jak trzeba robi się tak jak by poduszka pod gazem na 2-3 sekundy po czym znów wyrywa do przodu. Gdy wcisnę mocniej gaz lub z nim przesadzę też potrafi się zamulić na jakiś czas. Wtedy po opuszczaniu minimalnie gazu auto znów zaczyna żyć. Po przeczytaniu wielu tematów co mogło by być przyczyną trochę pogrzebałem w aucie i zauważyłem że mam lekki luz na nastawniku turbosprężarki. Czy to może być objawem nierównomiernego przyśpieszania? W aucie jest zrobiony chip 300+ -Brak egr (wyżucony fizycznie i elektronicznie) -Brak dpf(wyżucony fizycznie i elektronicznie) -Duży fmic -Uszczelniony dolot -Po odłączeniu sztangi od nastawnika geometria w turbo pracuje bez oporów -Oryginalny przepływomierz który ma najechane 350tyś km ( zamyka ekonomizer do 20l bez problemów, na inpie masę powietrza wskazuje poza normę,po odpięciu efekt nadal ten sam) jutro będzie nowy na wszelki wypadek. -Rozebrałem nastawnik który wewnątrz był czyściutki, luty wyglądają w porządku jedynie luz i drobne opiłki plastiku ze ślimaka. -Przeczyszczony czujnik na kolektorze ssącym (nie wiem jak go sprawdzić) Link do filmiku z nastawnikiem: Zdj nastawnika: Zdj błędów w IM kturych nie mogę usunąć a w EM brak błedów. Gdy powstaje ten brak mocy to w Inpie spada mocno tylko wartość Air pressure (aktualne ciśnienie) Co mogę jeszcze sprawdzić dla pewności? A może ktoś już się z tym uporał? Proszę o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micgam8281 Opublikowano 3 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2018 Miałeś te problemy i błędy przed chipem ? W tego typu nastwanikach turbo pada silniczek (a dokładniej szczotki) trzeba by go wyjąć rozebrać i obadać temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 6 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2018 Siema. Nie będzie to raczej wina nastawnika. Przy uszkodzonym nastawniku jest inny objaw. U Ciebie wygląda to na czujnik ciśnienia na kolektorze ssacym lub ten na przewodzie od IC do przepustnicy. Jeden jak i drogi może być mocno za brudzony i daje taki objaw. Pomaga przemycie lub ostatecznie wymiana .Wysłane z mojego SM-A320FL przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maroco999 Opublikowano 27 Czerwca 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2018 (edytowane) Przed robieniem mapy było wszystko okej tak jak i po zrobieniu jej przez długi czas. Czujniki czyściłem nie raz w benzynie ekstrakcyjnej być może wtedy je uszkodziłem hmm. Jak je można sprawdzić? Przepływomierz założony nowy Bosch (nie została usunięta adaptacja komputerowo tylko rozłączony akumulator na dłuższy czas) lecz zauważyłem poprawę w wachaniu się mocy tyle że nadal brakuje mu koni. Pojechałem dziś sprawdzić auto na hamownie w ZG i pomiar tragedia:( Robiony bez nadmuchu na IC. Chamowałem tam parę aut i zawsze wychodziły tam niższe wartości. Gość twierdzi że wina leży po stronie turbiny gdybym był pewny że tak jest to odrazu wpada hybryda tylko jak to stwierdzić bez wyciągania turbo? Logi zrobię jak tylko przyjdzie kabel bo swój zgubiłem ehh Edytowane 27 Czerwca 2018 przez Maroco999 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maroco999 Opublikowano 28 Czerwca 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2018 Dziś został przeczyszczony czujnik map sensor oraz czujnik temperatury które były pokryte olejem efekt auto płynniej przyśpiesza ale nadal czuć ze brakuje mu mocy i gdzieś w okolicach 3300rpm minimalnie szapnie. Oczywiście na inpie nadal brak błędów ech. Chyba czas wyciągnąć turbo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 28 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2018 A co z wtryskami? Jakie parametry pod obciążeniem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maroco999 Opublikowano 28 Czerwca 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2018 Korekty na wolnych były przyzwoite pod obciążeniem nie sprawdzałem jak przyjdzie kabel to sprawdze co i jak pewnie po niedzieli. Wtrysk 5 jakiś czas temu cykał dość mocno ale się uspokoil. Może ktoś wie czy piezo wtryski można już regenerować? Niektóre firmy oferują taką możliwość ale czy to nie ściema? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamiln1986 Opublikowano 2 Stycznia 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2023 Witam,Marocco999 uporales sie z brakiem mocy i nierownomiernym przyspieszaniem?mam ten sam problem i juz rozkladam rece powoli… Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.