Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Prosze o pomoc. Cieknie z pompy wspomagania. Pilne


Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie.

Zrobil mi sie maly problem. Cieknie mi olej z pompy wspomagania. W srode mam do przejechania 1000km. Z Norwegi do Polski. Wiec jakies 9 godzin trasa i wczesniej jeszcze 20 godzinek promem. :(

Wiec moje pytanko , co radzicie?? Czy kupic olej i dolewac w trasie... Jechac do mechanika i niech naprawia....Czy nic sie nie stanie jak bedzie bez oleju...?? Autko mam od kilku miesiecy i to pierwszy moj taki przypadek i niewiem co robic. :oops:

Przyznam ze nie szukalem nic jeszcze na forach.Wezme sie za to za chwile.Z ojcem ogladalismy i cieknie z drugiej srubyktora idzie juz do ukladu kierowniczego(mam nadzieje ze wiecie o co chodzi- podejzewamy ze to uszczelka. Silnik jest M43 1.8. co wy sadzicie. Prosze o jak najszybsza pomoc, z gory dziekuje!! <bmw_3> <bmw_2>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak było u mnie. Poprzedni właściciel mojej B mówił mi że cieknie silniczek od wspomagania dlatego pasek jest zdjęty. Ostatnio podczas wymiany rozrządu mechanicy podłączyli wspomaganie (założyli owy pasek), po 3 dniach zaczęło charczeć i przeciekać...nie mogłem zdjąć paska więc go przeciąłem..i jeżdzę bez wspomagania i jest mi z tym b. dobrze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no na chlopski rozum, wiedzac ciutke o samochodach to mozna samemu wykabinowac :P ale potwierdenie zawsze sie przyda 8) THX <bmw_2>

a dodam jeszcze ze plyn jest czarny, ciemny lub grafitowy.Gdzies czytalem ze powinien byc koloru czerwonego lub cos takiego...przynajmniej dextron II ...a jak jest z dextron I ?? bo jak tez rozowy to moj trzeba zmienic...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja miałem zmieniany i siebie w listopadzie, napewno zalany był dextron II(ten czerwony) a jak dolewałem i sprawdzałęm chusteczką jaki tego kolor to jak dla mnie to biały był.

Po dolaniu nic się nie dzieje poza lekkim wyciekiem, bardzo lekkim.

A jak mocno wogóle Ci wylata ten olej??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to dziwne że tak nagle zaczęło Ci tak lecieć

u mnie lekko się sączy ale to prawdopodobnie łączenie węża gumowego ze stalową końcówką ma nieszczelność.

czasami i kropka spadnie pod auto ale generalnie bardzo mało płynu mi ubywa

może gdzieś zahaczyłeś i gdzieś Ci się ten wąż naderwał??

ewentualnie to uszczelnienie, o którym piszesz poszło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj zawracalem i cofalem na drodze, dosc waskiej... Spadlem z asfaltu... jakies do 10 cm... Tylko ze spadlem tylnym prawym kolem ( strona pasazera) a pompa jest po lewej... Napewno to sie stalo przez to tylko ... w jaki sposob. --- nie mam obnizonego zawieszenia wiec nie powinno go tak zdusic az do gleby i to z przodu no ale moze...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

weź go dobrze obejrzyj, bo może po wężu gdzieś Ci cieknie

znajoma przejeżdżając nad krawężnikiem przerwała zupełnieprzewód wspomagania, tyle że tam miała o tyle lepszą sprawę że olej poprostu wylatał, ale pompa jakoś sie uratowała bo chwilę z tym jeździła

jak nic nie wyszukasz albo wyszukasz a nie dasz rady tam zrobić to takjak nibiru radzi, zdejmij pasek o pompy a w Polsce wymienisz i przewód i nowym płynem zalejesz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...