MPH Opublikowano 19 Maja 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2018 Cześć, Robię kapitalny remont silnika M50B25. Nie dawno skończyłem składać słupek i trafiłem przypadkiem na info że do korbowodów rozróżnia się górną i dolną część panewki, tzn inna panewka idzie na korbowód a inna na stopkę. Na realoem wygląda to takhttp://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=BF31-EUR-05-1992-E36-BMW-325i&diagId=11_6008 Dzwoniłem do ASO i mówią że jest różnica. Dzwoniłem do Inter Cars i mówią że nie ma różnicy. Zamontowałem Glyco 71-3419/6 STD Oryginalne panewki wyglądają takhttps://zapodaj.net/01a138399cc1f.jpg.htmlhttps://zapodaj.net/81e620442d825.jpg.html Numer OEM mają taki sam, różnią się tylko jakimś numerem z tyłu. To jest różnica czy nie ma :D? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leo Opublikowano 19 Maja 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2018 tylko przy sputterach jest roznica ktore wystepuja w dieslu 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MPH Opublikowano 20 Maja 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2018 Dzięki. W sumie to by się zgadzało. Ale do tej pory wyczytałem i usłyszałem tyle samo opinii że jest różnica jak i że jej nie ma. A istnieją w ogóle sputterowe panewki do silników benzynowych? Czy wtedy trzeba już utwardzać wał? I skąd właściwie różnica w tych panewkach na realoem? Chwyt marketingowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.