Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


M50B25 panewki Glyco 71-3419/6 STD-góra dół różnice


MPH

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,
Robię kapitalny remont silnika M50B25. Nie dawno skończyłem składać słupek i trafiłem przypadkiem na info że do korbowodów rozróżnia się górną i dolną część panewki, tzn inna panewka idzie na korbowód a inna na stopkę.
Na realoem wygląda to tak
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=BF31-EUR-05-1992-E36-BMW-325i&diagId=11_6008
Dzwoniłem do ASO i mówią że jest różnica. Dzwoniłem do Inter Cars i mówią że nie ma różnicy. Zamontowałem Glyco 71-3419/6 STD

 

Oryginalne panewki wyglądają tak
https://zapodaj.net/01a138399cc1f.jpg.html
https://zapodaj.net/81e620442d825.jpg.html
Numer OEM mają taki sam, różnią się tylko jakimś numerem z tyłu.

To jest różnica czy nie ma :D?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki. W sumie to by się zgadzało. Ale do tej pory wyczytałem i usłyszałem tyle samo opinii że jest różnica jak i że jej nie ma. A istnieją w ogóle sputterowe panewki do silników benzynowych? Czy wtedy trzeba już utwardzać wał? I skąd właściwie różnica w tych panewkach na realoem? Chwyt marketingowy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...