Dr4goN Opublikowano 18 Maja 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2018 Witam. Mój problem dotyczy obrotów silnika na biegu jałowym. Zdaję sobie sprawę, że to temat rzeka i wiem jak dużo może być przyczyn występowania tego problemu. Jednakże dzisiaj zauważyłem w samochodzie pewaną zależność. Gdy silnik pracuje na biegu jałowym można wyróżnić dwa interwały które odzielone są specyficznym `cyknięciem` jakby coś się przełączało i praca silnika się zmieniała: - silnik pracuje stabilnie na około 800/850 obrotów które praktycznie się nie wahają (Poczatek filmu) - `cyknięcie` (12sekuna filmu) -obroty drastycznie spadają i zaczynają się wahać w granicach od 300 do nawet 1300 - `cyknięcie`(27 sekunda filmu) - silnik ponownie pracuje równo. Sytuacja powtarza się w kółko. Długość jednego interwału to około 1-1.5 min. Czy taka zależność nasuwa komuś na myśl przyczynę takiego zachowania? Z góry dzięki za informacje. Załączam filmik poglądowy. https://www.youtube.com/watch?v=NAiUnZpdryE&feature=share Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mareq Opublikowano 18 Maja 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2018 za obroty na biegu jałowym odpowiedzialny jest silniczek krokowy. przede wszystkim sprawdził bym szczelność dolotu. później stan silniczka- jest na yt mnóstwo filmików jak to czyścić itp. sprawdził bym również stan klapki disy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.