arczieku Opublikowano 21 Kwietnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2018 Witam, Wyświetla mi blad 41f1 i 41f2, na kostce napięcie jest, na sterującym również Ma ktoś pomysł ? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leo Opublikowano 21 Kwietnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2018 odgnił kabel albo sterujacy albo zasilajacy w silniku wentylatora.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arczieku Opublikowano 22 Kwietnia 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2018 odgnił kabel albo sterujacy albo zasilajacy w silniku wentylatora....Da sie to rozebrać ?Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leo Opublikowano 23 Kwietnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2018 zwykle sie dam, musisz sprawdzić rozumiem że mówimy o wentylatorze na chlodnicy nie tym od nawiewu w aucie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arczieku Opublikowano 23 Kwietnia 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2018 Tak od chłodnicyWysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arczieku Opublikowano 30 Kwietnia 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2018 Zalozylem drugi i nie działa, bład zostaje aktywacji wentylatoraWysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lapka666 Opublikowano 29 Kwietnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2019 (edytowane) Mam to samo... Ktoś pomoże? BMW E87 118d M47N2. We wtyczce przy odpalonym aucie na czerwonym przewodzie jest 14V a na sterowaniu 3,5V. Gdy włączę klimę nic się nie dzieje, tzn ani wiatrak nie staruje ani nie podnosi się napięcie sterowania. Wyciągnąłem wiatrak i jeden z pinów kostki ma przejście (zwarcie) między dwoma kablami (czarnym i brązowym) na wiatraku. Reszta kabli z wtyczki nie ma przejścia w ogóle na wiatrak. Gdy podepnę wiatrak na krótko to działa. Gdy wymuszę jego start w inpa na 30 lub 60% to też staruje. Czytałem, że wiatrak powinien załączyć się z klimą. Czy to prawda? Jak sprawdzić czy sterownik i wiatrak są okey? Edytowane 30 Kwietnia 2019 przez lapka666 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.