Popi_90 Opublikowano 14 Kwietnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2018 Może ktoś się spotkał z taką sytuacją. W czasie jazdy, INPA pokazuje "VVT eccentric actual value" na 172. Wartość ta nie zmienia się w czasie jazdy. Uczenie pozycji (wykonane DISem) kończy się pomyślnie, błędów żadnych nie ma. Testy VVT w INPA też się wykonują, słychać jak silniczek pracuje i ustawia się w różnych pozycjach (co widać po tej wspomnianej wartości "VVT eccentric actual value"). Ale w czasie jazdy jakby nic się nie działo... Błędów właściwie żadnych nie ma, czasem wskakuje błąd dla "Vanos solenoid out". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.