chmiel Opublikowano 2 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2018 (edytowane) Siemanko, mam problem z moja e46 318i. Czasami mam zbyt wysoka temperature silnika, widoczna w zalaczniku, w aucie byla robiona uszczelka pod glowica, pompa cieczy, chlodnica oraz termostat, plyn chlodniczy nigdzie nie wycieka. Mechanik ktory to robil mowi, ze temperature mierzyli jest wszystko w porzadku, ale moim zdaniem temperatura jest zbyt wysoka. Nie zdaza mi sie to zawsze, ale sie zdaza. Ma ktos jakies pomysly co moze byc przyczyna? A moze jest wszystko w porzadku? Edytowane 2 Marca 2018 przez chmiel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
r4ll Opublikowano 2 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2018 Wejdź w siódmy test zegarów i sprawdź rzeczywistą temperaturę. Opcjonalnie elmem lub inpą. Jeśli faktycznie wykracza zaczniemy się martwić. Sprawdź czy układ nie jest zapowietrzony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chmiel Opublikowano 3 Marca 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2018 20-tego mam wizytę u elektromechanika bo mam jeszcze problem z rozrusznikiem, to zrobi mi odrazu test. Dziękuję za odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cziko Opublikowano 9 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2018 Do 20 jeszcze dużo czasu i różne zeczy mogą powstać. A test zajmuje sekund kilka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rudix-R1 Opublikowano 9 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2018 Ja tam nie widzę wyższej temperatury, lekko o włos to się nie liczy. Jak by była na kolejnej kresce, to bym się martwił, tym bardziej, że wszystko po robiłeś co związane z przegrzaniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebo293 Opublikowano 9 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2018 Możliwe że zegar już pokazuje głupoty. Mam tak samo w e36 pokazywał identycznie na wcześniejszym silniku taką samą jak u ciebie. Na dzień dzisiejszy po swapie nadal wskazania są takie same. Nie przejmuje się tym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.