Pakos Opublikowano 2 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2018 witam potrzebuję pilnie silnik m47n2 do x3 LCI. I teraz pytanie czy napewno podejdzie z e60LCI?? Realoem pokazuje, że jest inna miska olejowa, oczywiście z racji napędów, i niby inna pompa oleju, ale to raczej chyba rurka ze smokiem jest inna, a już sam napęd pompy oleju jest taki sam. Sam kod silnika 204D4 jest taki sam dla wszystkich modeli w których był montowany czyli seria 1,3,5 i X3 Mam pewny silnik od sprawdzonego sprzedawcy ale nie chcę zabierać się za przekładanie gratów i później okaże się, że jednak coś nie pasuje. Tak czy inaczej, ktoś podpowie czy napewno będzie wszystko pasowało?? ktoś przerabiał temat?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 2 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2018 Silnik od chłopaków z Mojęcic? Do mnie chcieli go pakować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pakos Opublikowano 3 Marca 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2018 a to nawet nie wiem że mają takie coś muszę dzisiaj podjechać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 3 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2018 Mają lci 2008 albo 2009r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pakos Opublikowano 8 Marca 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2018 temat ogarnięty, więc zostawię info dla potomnych więc tak blok silnika w x3 jest taki sam jak w modelach 520d e60 i nawet real oem mówi że w tych dwóch modelach był inny w x3 jest całkowicie inna miska olejowa, mało tego bo jest inna pompa i nawet napęd pompy a dodam że oba silniki z tego samego roku produkcji niestety nie wystarczy sama przekładka miski. Pompa olejowa w modelu e60 jest napędzana kołem zębatym bezpośrednio znajdującym się na wale korbowym od strony sprzęgła, oczywiście ma dodane wałki równoważące i ogólnie wygląda całkiem inaczej w x3 pompa napędzana jest łańcuchem i jest dołożona zębatka obok zębatki z rozrządu. Wszystko od strony koła pasowego. Więc w x3 wygląda wszystko trochę tak jak w m47 z e46. podsumowanie jeżeli ktoś się będzie zabierał za taką akcję potrzeba dołożyć zębatkę z łańcuchem i pompą oleju od czoła silnika trochę więcej a nawet znacznie więcej zabawy ale wszystko ogarnięte i wygląda na to, że pasuje zdam jeszcze relację jak silnik faktycznie będzie odpalony 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pakos Opublikowano 21 Marca 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2018 Więc zdaję relację, silnik odpalony, pracuje równo i cicho były nawet już pierwsze testy polowe 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rudix-R1 Opublikowano 24 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2018 Czym wyciągałeś? Trzydziestką? Ps. Info rzetelne od A do Z ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pakos Opublikowano 28 Marca 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2018 jakieś 15 metrów z tyłu była droga więc kilka pasów do kupy i bez problemów z drogi wyszarpałem swoim rosomakiem (e39) przynajmniej wesoło było Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 28 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2018 To jednak motorownia od Mateusza ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.