dejwit Opublikowano 28 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2018 (edytowane) cześć mam nadzieje ze mi pomożecie .Sytuacja z dzisiejszego ranka..Wsiadam do auta (na dworze -13 stopni) odpaliłem elegancko poczekalem az sie choć troche zagrzeje.Na naprawde niskich obrotach wyjezdzam sobie do pracy.Przejechalem około 15km po czym patrze na wskazówke temperatury ktora przekracza połowe.. zaniepokojony zwpolnilem lecz temp. rosla dalej. zatrzymalem sie na stacji, temperatura stanela mimo to zgasilem silnik.Odczekalem chwile sprawdzilem plhn chlodniczy olej wszystko ok.. odpalilem auto po 10minutach pojehcalem dalej i co? auto normalnie jeszcze dojechalo 30km do pracy ze wskazowka temeprstury w pionie.. dodam ze czasem zapali sie kontrolka plynu chlodniczego, i nagrzewnica cos z nagrzewnica bo czasem gdy auto sie zagrzeje to i tak niema ciepla nie grzeje w kabinie dopiero po dluzszym czasie jakos zalapuje.I wlasnie dzisiaj bylo to samo nie bylo ogrzewania a pozniej jak juz zadzialalo to auto sie nie grzalo i normalnie dojechalem do pracy..Zapowietrzony układ?? prosilbym o jakies podpowiedzi..autem jezdze do pracy i musze to szybko zrobic Edytowane 28 Lutego 2018 przez dejwit Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rudix-R1 Opublikowano 28 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2018 Jak zimne leci z nawiewu, to wskazuje na zapowietrzony układ. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dejwit Opublikowano 28 Lutego 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2018 dzisiaj odpowietrze jesli nie pomoze to niewiem.. chlopaki na fb mowia ze moze to tez byc termostat choc watpie ale roznie bywa.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid111 Opublikowano 28 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2018 Sprawdź dokładnie zbiorniczek wyrównawczy czy gdzieś nie przecieka. Miałem to samo, od czasu do czasu zapaliła się kontrolka płynu. Odblokuj test zegarów i sprawdź podczas jazdy jak zachowuje się temperatura. Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dejwit Opublikowano 28 Lutego 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2018 (edytowane) wlasnie cos mi tam przeciekalo ale nie sprawdzilem dokladnie bo byla 5:15 i ciemno aczkolwiek wydaje mi sje ze nic powaznego.Co do wycieku nawet jakbym go mial (sprawdze pozniej aktualnie jestem w pracy ) to coto ma do przegrzewania sie samochodu? stan sie zgadza ten "patyczek" ze zbiorniczka wyrownawczego wystaje Edytowane 28 Lutego 2018 przez dejwit Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dejwit Opublikowano 28 Lutego 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2018 acha jeszcze jedno , ogrzewanie jakby dziala bardzo dobrze kiedy mam auto na wyzszych obrotach? mniej wiecej tak to odczulem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel4freak Opublikowano 28 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2018 Zapowietrzony układ. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dejwit Opublikowano 28 Lutego 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2018 jaki jest sposob na odpowietrzenie ukladu? kiedys to robilem w e36 ale nie pamietam dokladnie... odpalam auto (tylko niewiem czy na zimnym czy na cieplym) ogrzewanie na full i tam jest ta srubka przy zbiorniczku wyrownawczym ktorą wtedy odkrecam tak? i co dalej? wiem ze w necie jest ale jakos wole od Was info Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 28 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2018 W E46 powinny być dwie, jedną na weżu po prawej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xaime91 Opublikowano 28 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2018 Ja robilem tak. Odkrecasz korek jak auto średnio nagrzane powiedzmy 60*C tak mniej wiecej, odpalasz auto, ogrzewanie na fula i czekasz az poleci do otwarcia termostatu uruchom test 7.0 na zegarach zebys widzial dokladnie temeperature. potem odkrecasz odpowietrznik i patrzysz czy leci plyn czy powietrze i powinno byc wsio ostatecznie pompa wody konczy sie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dejwit Opublikowano 28 Lutego 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2018 super dzieki chlopaki dzisiaj tak zrobie,ale jeszcze jedno jak pompa wody pada to wydaje z siebie jakies dzwieki co nie? (choc pewnie nie zawsze) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kandyn Opublikowano 28 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2018 U mnie bylo tak, ze zapalala sie kontrolka plynu jak ja krecilem ja wysokie obroty. Zatrzymywalem sie na swiatlach i po czasie kontrolka gasla. temp zawsze byla w pionie, ale raz mi wyszla ja pierwsza kreske poza pion, wiec zaczalem dzialac. Okazalo sie, ze zbiornik wyrownawczy byl pekniety i sikało jak ze strzykawki. Malutka strużka, ale pod wielkim cisnieniem. Wymienilem zbiornik na ori uzywke (te z febi nie widza czujnika poziomu plynu czasem). Nowy termostat, nowa pompa wody ( stara lopatki miala cale). Nowy korel zbiorniczka z ASO. Odpowietrzylek uklad i mam juz spokoj.Ogolnie oklad sie zapowietrzyl i zrobilo banke powietrza, dlatego wskaznik byl w gorze i pokazywal dobry stan.Bylo malo plynu chyba lub banka w ukladzie i pompa nie nadazala przepompowywac plynu.Co do odpowietrzania: Wjezdzasz na kraweznik lub jakies najazdy, aby przod byl wyzej aby nagrzewnica sie tez odpowietrzyla.Pokretlo na 3 czerwone kropki, na panelu 32st i nawiew na 1 kreske.Dolewasz plynu, zakrecasz korek i obok odkrecasz taki maly odpowietrzik plastikowy na krzyzak. Pewnie na poczatku poleci samo powietrze, potem plyn z bąblami, a na koncu jak zacznie leciec sam plyb to zakrecasz. W miedzy czasie musisz zakrecac odpowietrznik i odkrecac korek od zb wyrownawczego zeby dolewac plynu. Po wszystkim przejedz sie autem. Rano jak bedzie zimne, odkrec korek zb wyr. i sprawdz stan. Na pewno cos trzeba bedzie dolac.Wysłane z mojego SM-G361F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dejwit Opublikowano 28 Lutego 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2018 o super dzieki wielkie o takie cos mi chodzilo (ale myslalem ze bez wymiany plynu sie obejdzie ,nie nie chodzi o koszta tylko troszke wiecej roboty ale jak trzeba to trzeba)swoją drogą wrocilem z pracy do domu ponad 40km i dalej nic sie nie dzieje z autem w korkach stałem na obwodnicy lecialem i kompletnie nic temperatura idealnie w pionie.. dziwne auto heh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
r4ll Opublikowano 28 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2018 Nie zaszkodzi proces napisany przez @Kandyn zrobić ze dwa, trzy razy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kandyn Opublikowano 28 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2018 o super dzieki wielkie o takie cos mi chodzilo (ale myslalem ze bez wymiany plynu sie obejdzie ,nie nie chodzi o koszta tylko troszke wiecej roboty ale jak trzeba to trzeba)swoją drogą wrocilem z pracy do domu ponad 40km i dalej nic sie nie dzieje z autem w korkach stałem na obwodnicy lecialem i kompletnie nic temperatura idealnie w pionie.. dziwne auto hehLepiej to napraw bo staniesz w korku na jekies obwodnicy etc. i bedzie zdziwko. A czasem jak wypadek to korki na expresowkach po kilka kmWysłane z mojego SM-G361F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dejwit Opublikowano 1 Marca 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2018 tak wiem dzisiaj mam zamiar to zrobic chociaz zobaczyc oco chodzi (auto stoi) ale powiedzcie mi jeszcze jedną rzecz.W przypadku kiedy czujnik temperatury wody jest walnięty to kiedy wejde w obc i poprzez test sprawdze temperature silnika to komputer poda mi prawdziwą temperature? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid111 Opublikowano 1 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2018 Gdy ja miałem walniety czujnik temperatury ciągle pokazywało mi Max ponad 128C. Czujnik był w głowicy i on przekazuje dane na licznik. Tak było w M43. Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dejwit Opublikowano 1 Marca 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2018 okej ostatnie pytanie ile wchodzi plynu chlodniczego do mojego m52b20? akurat pracuje na magazynie z czesciami kazdej maści do aut i pytanie ile tego plynu mam kupic 5l? niemam pojecia ile tam wchodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
r4ll Opublikowano 1 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2018 Wklep tu ostatnie 7 znaków VIN'u. Uzyskasz dokładne informacje ile wszystkich płynów łyka Twoje auto. http://www.bmw-z1.com/VIN/VINdecode-e.cgi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel4freak Opublikowano 1 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2018 Na sucho 10-11l płynu chłodniczego. Jak chcesz tylko odpowietrzyć to 5l spokojnie starczy i zostanie na zapas jeszcze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kandyn Opublikowano 1 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2018 Mnie wystatczylo 1lWysłane z mojego SM-G361F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dejwit Opublikowano 1 Marca 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2018 panowie wlasnie zajechalem na garaz do dziewczyny i patrze sobie narazie oco chodzi, auto zagrzane (tak jak byc powinno wskazowka w pionie) wjezdzam do garazu gasze auto po 10minutach (na zgaszonym silniku jakby pod korkiem wlewu plynu chlodzacego ) syczy, wiecie jakby sie zupa gotowala w garnku pod przykryciem,tak cichutko.Powinno tak byc? cos z korkiem nie tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darozxr Opublikowano 1 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2018 hej wychodzi na to ze masz nieszczelnosc jakas jak syczy:P jak sobie nie poradzisz pisz na priv Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.