bullit87 Opublikowano 27 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2018 Więc witam... Postaram się opisać problem tak dokładnie jak się da od dnia pierwszego. Jest on związany z silnikiem n46b20 Moja kobieta zostawiła kluczyk w stacyjce oraz włączony zapłon na całą noc więc bateria padła. Rano przez telefon powiedziała mi jaki problem po czym powiedziałem jej żeby połączyła prostownik i po problemie... Nie mogła znaleźć punktów pod maską więc powiedziałem żeby podłączyła się do akumulatora. Powiedziała że bezpiecznik na prostowniku wyskakuje więc powiedziałem żeby to wcisnela. Zrobiła to kilka razy ale okazało się że dzieje się tak przez kluczyk w stacyjce i włączony zapłon. Udało się auto odpalić no i poszła do pracy jak przecinak. Zadzwoniła znowu i mówi mi że coś się dziwnego dzieje z autem. No i miała rację. Opisał bym to wypadaniem zapłonu Ale tylko w trakcie opadania obrotów. Zabrałem więc auto na kompa i wyszło... Sondy lambda przed katem (To był błąd który co jakiś czas wyskakiwal) Czujnik temperatury w przepływomierzu Aktywator valvetronic Więc wymieniłem sondy, aktywator i czujniczek. Przyuczylismy wszystko i doskoczyl błąd przepustnicy... Ehh też wymieniłem... Znowu przyuczanie i... No właśnie... Zapłon nadal wypada. W trakcie wypadania zapłonu średnie spalanie na zegarkach szaleje... Wszystkie rurki od powietrza są szczelne. Tak to wygląda... Moment w którym obroty opadają pomału wywołany jest delikatnym zdejmowaniem nogi z pedalu gazu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iksu Opublikowano 28 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2018 Patrząc na filmik to wygląda na problem elektroniczny, I obawiam się czy ten prostownik nie został podłączony odwrotnie biegunami.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bullit87 Opublikowano 28 Lutego 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2018 Patrząc na filmik to wygląda na problem elektroniczny, I obawiam się czy ten prostownik nie został podłączony odwrotnie biegunami.. Nie sądzę... Ogólnie dodam że wymieniłem również czujniki wałków rozrządu. Co ciekawe kolega podłączył kompa i w trakcie diagnozy mimo tego że auto było zaparkowane dostawalismy jakieś dziwne dane na przykład prędkość pojazdu skakala między 0 a 295kmhWysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bullit87 Opublikowano 28 Lutego 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2018 Nowość zauważyłem. Otóż dzisiaj przy powołanej jeździe na rondzie zabrakło mi mocy. Zupełnie jakby zapłon na kilku cylindrach zaginął w akcji...Następnie na 2 biegu przy powolnym przyspieszeniu da się wyczuć szarpanie autem jakby zginął zapłon na którymś z cylindrów. Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abdank_325i Opublikowano 2 Stycznia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2019 uwalony ecu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.