Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Problem z silnikiem


bullit87

Rekomendowane odpowiedzi

Więc witam...

Postaram się opisać problem tak dokładnie jak się da od dnia pierwszego.

Jest on związany z silnikiem n46b20

Moja kobieta zostawiła kluczyk w stacyjce oraz włączony zapłon na całą noc więc bateria padła. 

Rano przez telefon powiedziała mi jaki problem po czym powiedziałem jej żeby połączyła prostownik i po problemie... Nie mogła znaleźć punktów pod maską więc powiedziałem żeby podłączyła się do akumulatora.  Powiedziała że bezpiecznik na prostowniku wyskakuje więc powiedziałem żeby to wcisnela.  Zrobiła to kilka razy ale okazało się że dzieje się tak przez kluczyk w stacyjce i włączony zapłon. 

Udało się auto odpalić no i poszła do pracy jak przecinak. 

Zadzwoniła znowu i mówi mi że coś się dziwnego dzieje z autem.

No i miała rację. Opisał bym to wypadaniem zapłonu Ale tylko w trakcie opadania obrotów. Zabrałem więc auto na kompa i wyszło... 

Sondy lambda przed katem (To był błąd który co jakiś czas wyskakiwal)

Czujnik temperatury w przepływomierzu 

Aktywator valvetronic 

 

Więc wymieniłem sondy, aktywator i czujniczek. Przyuczylismy wszystko i doskoczyl błąd przepustnicy...

Ehh też wymieniłem...

Znowu przyuczanie i...

No właśnie... 

Zapłon nadal wypada.

W trakcie wypadania zapłonu średnie spalanie na zegarkach szaleje... 

Wszystkie rurki od powietrza są szczelne. 

 

 

Tak to wygląda... 

Moment w którym obroty opadają pomału wywołany jest delikatnym zdejmowaniem nogi z pedalu gazu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patrząc na filmik to wygląda na problem elektroniczny, I obawiam się czy ten prostownik nie został podłączony odwrotnie biegunami.. 
Nie sądzę... Ogólnie dodam że wymieniłem również czujniki wałków rozrządu. Co ciekawe kolega podłączył kompa i w trakcie diagnozy mimo tego że auto było zaparkowane dostawalismy jakieś dziwne dane na przykład prędkość pojazdu skakala między 0 a 295kmh

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowość zauważyłem.
Otóż dzisiaj przy powołanej jeździe na rondzie zabrakło mi mocy. Zupełnie jakby zapłon na kilku cylindrach zaginął w akcji...
Następnie na 2 biegu przy powolnym przyspieszeniu da się wyczuć szarpanie autem jakby zginął zapłon na którymś z cylindrów.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...