kleyone Opublikowano 22 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2018 ktore wtryski wg was sa do wymiany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 22 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2018 Wymień najpierw 1 szy, i zrób test ponownie , wszystko może się zmienić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 23 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2018 ile trwał test?? czy silnik ciepły czy zimny ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micgam8281 Opublikowano 26 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2018 A korekty jak sie maja ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cziko Opublikowano 27 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2018 Pytanie było, odpowiedźi były, wyników brak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micgam8281 Opublikowano 27 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2018 (edytowane) 36 minut temu, cziko napisał: Pytanie było, odpowiedźi były, wyników brak. A cos taki przejety ? jak masz jakieś problemy to tak jak powinien zrobic to od razu kolega KLEYONE. 1. Opisz dokładnie co sie dzieje, kiedy i w jakich okolicznosciach. 2. Zrób przelewy. I jeżeli na zdjęciach nie będą widoczne wartości z tych strzykawek rozpisz wyniki. 3. Zrób badanie i wklej screena z korektami. 4. Patrz pkt.1 Test przelewów i korekt wykonujemy na wolnych obrotach bez obciążenia i przy niskim ciśnieniu paliwa i jest to bardzo mocno podstawowe, wstępne badanie wtryskiwaczy i ma sie nie bardzo do tego jak one pracuje z butem w podłodze. Pełne trzepanie strzykawek musi odbyć sie na maszynie i wtedy moze sie okazać ze mimo ze przelewy I korekty były znośne to juz pod obciążeniem(i nie tylko) robią terror. A co do zdjęcia wyżej to zasady testu przelewowego mowia jasno: 1. Rozbieżność miedzy wtryskiwaczami to max 30%. 2. Dany typ wtryskiwacza na danym ciśnieniu i TEMPERATURZE(bardzo bardzo ważne) przez określony czas powinien oddać miedzy tyle i tyle paliwa. Z tad pytania o czas i temp. Pozdrawiam. Edytowane 27 Lutego 2018 przez Micgam8281 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.