wydra Opublikowano 16 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2018 Witam , czy ktoś z was montował gwint d2 ? Jeśli tak to jakieś wskazówki bym prosił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Broder Opublikowano 16 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2018 A co za różnica jakiej firmy gwint? Montujesz analogicznie do zwyklego zawieszenia. D2 szybko sie wylewaja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wydra Opublikowano 16 Lutego 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2018 przednie amortzatory na dole mają jeszcze regulacje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wydra Opublikowano 16 Lutego 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2018 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Broder Opublikowano 16 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2018 Nadal nie rozumiem w czym problem Napisz czego oczekujesz , a bedzie latwiej doradzic ustawienie. Jakas mega gleba, spasy itd? Czy dosc nisko ale komfort? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wydra Opublikowano 16 Lutego 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2018 Nisko ale komfort Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Broder Opublikowano 16 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2018 producent w tego typu zawieszeniach zaleca na poczatek rozkrecic gore tak, zeby sprezyna miala minimalne napiecie. Auto juz powinno sporo usiasc, pozniej regulujesz docelowa wysokosc dolem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.