Damianoss20 Opublikowano 2 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2018 Witam , posiadam bmw e60 535d m pakiet , chciałbym obniżyć zawieszenie przód 3,5 tył 3,0 . M pakiet ma seryjnie już krótsze sprężyny ? Jeżeli tak to o ile ? No i jakie mógłbym tam ,,wsadzić,, żeby grała muzyka koła 18 profil 40 ale planuje założyć 19 .Prosze o pomoc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PRZEMO Opublikowano 2 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2018 (edytowane) mam na sprzedaż nowe , nieużywane sprężyny H&R , komplet przód i tył , miały być do mojej 535 d , ale auto się sprzedało .... takie jak te: https://hrsprings.pl/sprezyny-obnizajace-h&r-bmw-5er-limsedan-e60-29255-2-pi-429.html oddam za 750 pln. 660 743 906 ,PRZEMO Edytowane 2 Lutego 2018 przez PRZEMO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damianoss20 Opublikowano 3 Lutego 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2018 Przemo chętnie je odkupie ale chciałbym wiedzieć czy samochód zejdzie 3 cm w dół bo jak pisałem mam zawieszenie M-tech w którym sprężyny są prawdopodobnie krótsze niż seryjne ale tego nie wiem na bank bo nie dostałem jeszcze odpowiedzcie na ten temat . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
starsky Opublikowano 3 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2018 Jak byk masz na stronie którą podał PRZEMO : Uwagi W przypadku pojazdów z fabrycznym obniżeniem takich jak, np. BMW M-Technik, Mercedes Benz Sport-Line, Audi Sport itp., obniżenie będzie nieznaczne z racji fabrycznego obniżenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PRZEMO Opublikowano 3 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2018 ja miałem w e60 m pakowe zawieszenie i jak bym obniżył o trzy ceny to był by dramat .... chyba nigdzie bym nie wjechał / zjechał.... dlatego kupiłem te H&R , bo obniżały niewiele względem m paku , a fajnie się na nich auto będzie prowadzić [ sprawdzone na poprzednim e 46 coupe]... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damianoss20 Opublikowano 3 Lutego 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2018 Dzięki panowie za wyczerpujące odpowiedzi ,zaryzykuje i kupię na przód 50 i 35 na tył , auto powinno zejść z przodu około 3 a z tylu 1,5 .... No ale to wyjdzie w praniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chexer Opublikowano 1 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2018 Pokaż fotki jak to siadło. Jaka różnica w prowadzeniu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TrusRasa Opublikowano 29 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2019 (edytowane) Witam, kupilem ostatnio E60 z HR sprezynami ktore niestety nie zdaly sprawdzianu pod katem wygody, dlatego postanowilem zmienic je na M Pakiet. Auto nie stracilo za bardzo na wygladzie lecz Komfort jazdy i pewnosc jest o wiele lepsza. Gdyby autostrady nie byly krzywe jak moja morda w podstawowce to napewno na obnizonym zawieszeniu o 3,5cm dobrze by sie jezdzilo. Auto na zawieszeniu M-Pakiet jest o 1cm nizsze od standardowego - co z tym idzie takze Amortyzator jest twardszy Przy Sprezynach od HR Auto jest obnizone o 3,5cm - do ktorego powinno sie zakladac jeszcze twardsze amortyzatory (SPORT). Wystarczy sprawdzic oferte czesci z firmy "SACHS" proponuja 2 rozne sprezyny (Normal i M-Pakiet) oraz Amortyzatory (Normal, M-pakiet oraz SPORT) SPORT amory sa dedykowane typowo na tor gdzie asfalt nie na dziur, chopek ani lezacych policjantow BMW 525d 200KM zrobiony na 250KM, z 400NM na 520NM Czarny, 19 felgi. Edytowane 29 Maja 2019 przez TrusRasa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.