Pyraz28 Opublikowano 25 Maja 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2007 Witam Mam problem z silnikiem... BMW 525i 92' z Vanosem ECU nr 0261200413 Otuż silnik po uruchomieniu zaraz gaśnie, zalewa się, po uruchomieniu z małym gazem przerywa i żlopie jak smok (czrny dym). Po odłączeniu przepływomierza praca się wyrównuje, odpala bez problemu, chwilę pokołysze obroty i się stabilizuje. Po przegazowaniu schodzi na bardzo niskie obroty, chwilę falują i znowu się stabilizuje.. Moje sprawdzenia do tej pory: Przepływomierz OK. zamieniany z inną BMKą. Potencjometr przepustnicy OK jw. Czujnik temperatury silnika OK jw. ECU też zamieniane. Sprawdziłem czy przewodu od ECU nie mają przerw i przebić, OK. Komputer nie wysyła sygnału na przekaźnik ogrzewania sondy lambda, tak więc sonda nie jest grzana. Podmieniliśmy sondę, ale była luzem, i też bez zmian. Czy jest możliwe, aby przyczyna była w uszkodzeniu regulatora ciśnienia paliwa w szynie, lub jakieś nieszczelności w ukłądzie dolotowym??? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PIT Opublikowano 25 Maja 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2007 witka jak masz możliwość to podmień kompa i sprawdź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pyraz28 Opublikowano 25 Maja 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2007 To była jedna z pierwszych rzeczy. Podmieniłem z kumplem i on jeździł na moim, a ja męczyłem jego, potem znowu zamiana i tak z przepływomierzem, potkiem przepustnicy i czujnikiem temperatury. U niego działa u mnie nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.