brawurek Opublikowano 4 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2017 Witam, drugi raz zauważyłem dosyć niepokojący oraz dziwny objaw: Silnik ogólnie zagrzewa się do 90st bez zadnych widocznych problemów i czy to jazda po mieście czy w trasie - temperatura stoi na 90st. Dwa razy zauważyłem następującą sytuacje : stojąc samochodem przez dłuższy okres czasu powiedzmy 5min - wskazówka temperatury zaczęła się przesuwać w kierunku czerwonego pola, widać gołym okiem, trwa to dosłownie kilkanaście/kilkadziesiąt sekund i wskazówka jest już po prawej stronie gdzieś nad czerwonym polem - tutaj już zareagowałem i przygazowałem 2-3 razy, żeby sprawdzić czy to coś da - wskazówka od razu w kilka sekund wróciła do pionu. Raz mi się tak zdarzyło przy dłuższym czekaniu przy okienku fast fooda, po ruszeniu wskazówka po kilku sekundach wróciła na 90st stąd przy drugim razie na parkingu pierwszym pomysłem było lekkie przygazowanie, co również "pomogło". W czym może tkwić problem? Ciepłe jak i zimne powietrze leci z nawiewów bez problemów w czasie jazdy. Pamiętam, że ubiegłej zimy miałem problem z ciepłym powietrzem na postoju, wtedy odpowietrzałem układ i z tego co pamiętam wróciło do normy, jutro sprawdzę czy na postoju leci ciepłe powietrze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponury Opublikowano 5 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2017 Jeśli silnik odpowietrzony i płyn trzyma stan, to raczej coś z pompą.Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xaime91 Opublikowano 5 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2017 A jak tak stoisz to dmucha ciepłemczy dopiero jak przegazujesz ? faktycznie wstępnie wygląda albo na zapowietrzony albo pompa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brawurek Opublikowano 13 Grudnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2017 Problemem okazalo sie najprawdopodobniej zwykłe zapowietrzenie. Zostal wymieniony plyn + dokladne odpowietrzenie i wszystko hula. Dodatkowo byl problem z pozno przelaczajacym sie gazem (sekwencja) i na jałowym biegu byl bardzo slaby przeplyw plynu przez to zapowietrzenie i reduktor sie w ogole nie grzał. Teraz przelącza po 500-800m od startu na zimnym silniku czyli jest dobry obieg płynu i reduktor szybko sie nagrzewa, wczesniej jadąc przez miasto dopiero po 6km potrafil sie przełączać. - moze kiedys komus ten post podpowie przyczynę problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.