4_robson Opublikowano 23 Maja 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2007 Witam, może ktoś spotkał się z takimi objawami w 2,5 tdsie z 97 roku, mianowicie często zdarza się tak że po chwili jednostajnej jazdy na 4 lub 5 biegu gdy nagle próbuję przyspieszyć (np.wyprzedzanie) to wygląda tak jakby nie załączała się turbina i idzie jak "muł' (widać to po spalaniu, ile bym nie deptał to spalanie wtedy nie przekracza 10l/100), gdy wszystko jest ok to zużycie wzrasta ponad 20l/100 i idzie żwawo do przodu. A poza tym to przy 160km/h tak jakby odcinało mu paliwo, ujmuję trochę pedał gazu i ponownie w podłogę i dochodzi wtedy do 180km/h i koniec, dalej nie idzie!? Co to może być, wina pompy czy ustawień komputera??? :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kisSiel Opublikowano 16 Lipca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2008 witam mam ten sam problem tzn wszystko jest ok z przyspieszeniem itd ale moja bunia nie poleci wiecej jak 180 km poprostu ja odcina ?? samochod po wymiani wszystkich filtrow ird oleju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blaadee man Opublikowano 16 Lipca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2008 czesc mozliwe ze zacina sie regulator zmiennej geometri w turbinie (reguluje cisnienie doladowania) lub czujnik cisnienia taki objaw byl w 730d ktura robilem musial bys podpiac pod komputer i sprawdzic cisnienie doladowania moze przeladowywac cisnienie albo byc za male ewentualnie zabity filtr paliwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.