Dan Opublikowano 18 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2017 Zmagam się z takim problemem że wskaźnik temperatury na liczniku pokazuje na chwile pion a potem rośnie na maksa auto dopiero co zakupiłem podpinałem inny czujnik i dalej to samo wymieniałem czujnik pod kolektorem wydechowym dodam że po podpięciu pod komputer temperaturę pokazuje dobrze panowie czy możecie coś doradzić o co w tym chodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rudix-R1 Opublikowano 18 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2017 Może wskaźnik jest do wymiany, miałem podobnie w e30 po swapie i wymieniłem wskaźnik w zegarach. Lub czujnik temperatury dać ze starego silnika, ten odpowiedzialny za wskaźnik, pod kolektorem ssącym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dan Opublikowano 18 Listopada 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2017 Wskaźnik sprawdziłem w innym aucie i jest dobry . No to taki będę musiał kupić i tak sprawdzić a jaki ma być w do 2.0 z 92r bo taki tam był silnik oryginalny . a ja wymieniałem tam pod kolektorem wydechowym bo ktoś to tak przerobił że tam zamieścił czujnik na zegary Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rudix-R1 Opublikowano 18 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2017 (edytowane) Najlepiej na realoem.pl po vinie auta odnajdź czujnik , jaki ma nr i taki szukaj na jakiś aukcjach. A każdy czujnik w danym silniku ma swoje miejsce i swap tu nie ma nic do tego, bo silnik już był z czujnikami. M54 jeden czujnik temperatury ma pod kolektorem ssącym(to jest chyba od wskaźnika ) a drugi ma na weżu przy chłodnicy po prawej. Edytowane 18 Listopada 2017 przez Rudix-R1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dan Opublikowano 18 Listopada 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2017 No faktycznie racja posprawdzam tam. a Ty też miałeś takie problemy z m54 ? no tak ale nie wiem ktoś tak zrobił a czemu nie wiem. a gdzie ma czujniki m54 to nie wiem nawet bo ten co jest na chłodnicy to nie jest ani na komputer ani na wskaźniki a pod kolektorem sącym w którym miejscu ? bo nie znalazłem tam gdzie maja m50 jak by ktoś miał jakieś zdjęcia tych czujników i ich lokalizacji to nie podeśle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rudix-R1 Opublikowano 18 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2017 Pod kolektorem ssącym , na głowicy, od strony grodzi silnika . Czarny kolor. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 19 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2017 w M54 czujnik temperatury jest wkręcony w głowice pod kolektorem ssącym (okolice 5-6 cylindra), czujnik jest podwójny (jedna sekcja dla dme a druga dla licznika), w e36 ten czujnik działa i nie trzeba wymieniać na ori z modelu budy jak np w e30, pytanie teraz czy czujnik jest sprawny i czy jest właściwie podłączony??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dan Opublikowano 20 Listopada 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2017 (edytowane) No to będę szukał bo jeszcze go tam w głowicą nie zlokalizowałem a on jest 2 pionowy ? U mnie jest coś inaczej zrobione bo jest dodatkowy czujnik w bloku silnika pod kolektorem wydechowym. A jakie jest to prawidłowe podłonczenie ? Na komputerze temperature pokazuje więc ten czujnik pod sącym obstawiam na sprawny Edytowane 20 Listopada 2017 przez Dan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micgam8281 Opublikowano 20 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2017 Jezeli znajdziesz jakikolwiek czujnik temperatury z 2 pinami, to na bank gdzies jest jeszcze jeden. Jezeli ten pod kolektorem bedzie mial 4 piny tak jak pisze grzesiek2304, to to jest jedyny czujnik temperatury w tym silniku, mowiac "podwojny" grzesiek mial na mysli zespolony czujnik tempu w takim czujniku sa tak jak by dwa osobne w jednym z tad 4 pinki. Odpenij ten czujnik pod wydechem i zobacz co bedzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dan Opublikowano 21 Listopada 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2017 (edytowane) Zdaje się że sytuacja opanowana . Zlokalizowałem czujnik pod kolektorem sacym ale dziwna sprawa trochę bo po wypięciu nadal pokazuje temperature na kompie ale mniejsza o to wymieniłem czujnik ten co mam w bloku silnika na taki z 1.6 i działa tak że teraz tylko protestować czy wszystko odpowiednio działa . Dziękuję panowie za rady. Teraz kolejny problem he myślałem że jest padnięte visko bo wyło coś wymienione na nowe i nadal to samo a napewno to przez to bo jak całkowicie ściągnę visko to jest cisza więc nie wiem czy wentylator może takie coś powodować dodam że nie mam tunelu do niego Edytowane 21 Listopada 2017 przez Dan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rudix-R1 Opublikowano 21 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2017 Wyje cały czas podczas jazdy czy tylko przy ruszaniu lub podjeżdżaniu np. W korku do świateł itp. ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dan Opublikowano 21 Listopada 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2017 Wyje bardziej im większe obroty więc cały czas i nie wiem czy to winna wentylatora może być Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rudix-R1 Opublikowano 21 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2017 Może pompa wody lub jakaś rolka się zaciera , ogólnie ciężko coś stwierdzić jak się tego nie widzi i nie słyszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micgam8281 Opublikowano 21 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2017 Zdejmij visco i pasek, nastepnie kontrola wszystkich rolek pod wzgledem luzow, chrobotania, huczenia w razie potrzeby wymieniaj, jezeli nic nie znajdziesz to zloz wszystko do kupy. Mu sisz zlozyc ten tunel taki wentylator robi niemaly wicher, bez tunelu to powietrze hula sobie w komorze jak mu sie podoba i to moze powodowac niemiłe dzwieki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dan Opublikowano 22 Listopada 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2017 Visko zdejmowałem właśnie i wtedy jest cisza . A więc wypadało by zakupić dedykowany wentylator i tunel bo to chyba jedyna rzecz co mogła by powodować takie coś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.