Mateusz_ Opublikowano 7 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2017 Auto wystawiłem do sprzedania z braku czasu niestety niemam kiedy się tym zająć cena 7500zl do negocjacji dla zainteresowanychTel. 721007066 Link do ogłoszeniahttps://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-330d-m57-estroil-blue-b45-sedan-projekt-do-dokonczenia-ID6zgrDy.html Wysłane z mojego Huawei P10 przy użyciu Tapatalka 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CzAkSs Opublikowano 7 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2017 szkoda pali chociaż czy tez nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz_ Opublikowano 7 Listopada 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2017 Nie podłączona instalacja do sterownika bo niestety nie znam się na kabelkach i trzeba fachowca :-) Wysłane z mojego Huawei P10 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz_ Opublikowano 15 Listopada 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2017 Nowa cena 8500zl potrzebuje pilnie sprzedać bo muszę kupić auto dostawcze Wysłane z mojego Huawei P10 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz_ Opublikowano 5 Grudnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2017 UpWysłane z mojego Huawei P10 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz_ Opublikowano 7 Stycznia 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2018 Nowa cena 7500zl chce się tego pozbyć bo kupiłem inna zabawkę Wysłane z mojego Huawei P10 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...