Kandyn Opublikowano 7 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2017 Jeździł ktoś z Was na zawieszeniu seryjnym i na M technikowym i powie czy jest róznica? Pytam bo mam obecnie zawieche M techa ( S226a) i dla mnie jest za twardo, pomimo, że fajnie auto sie prowadzi z 18'' felgami. Nie mam juz drugiego auta i cały czas smigam e46. Jezdzac po Wro to czasem płakac mi sie chce na dziurach. Plastiki juz zaczynają sie trząść w środku... Założylem na zime 15'' i jest lepiej, ale czuje, że zawias jeszcze jest twardy. Byłem na trzepakach i zawiecha Ok. Chyba, że ktoś z Was posiada seryjną zawieche to kupie springi i amory. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szocha1991 Opublikowano 7 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2017 Mam rozne sprezyny co mi pozostawaly po e46, jak wiesz jakie maja byc paski na sprezynach, albo potrafisz zidentyfikowac moje sprezyny to na pewno sie dogadamy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kandyn Opublikowano 7 Listopada 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2017 51 minut temu, szocha1991 napisał: Mam rozne sprezyny co mi pozostawaly po e46, jak wiesz jakie maja byc paski na sprezynach, albo potrafisz zidentyfikowac moje sprezyny to na pewno sie dogadamy Mam drugi komplet sprezyn M technika w domu, wiec musiałbym sprawdzic ich wysokosc. Wydaje mi sie, ze seryjne beda wyższe od M techa, ale moge sie tez mylic. Może dryndne do ASO i zapytam jakim kolorem paskow oznaczane były seryjne springi. Moze beda wiedziec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szocha1991 Opublikowano 8 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2017 W ASO to pewnie nie b€da wiedziec, ale na e46forum czy jakos tak, widziałem ładnie ktoś to ogarnął i jest rozpiska, gdzie jaka sprężyna pasuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kandyn Opublikowano 8 Listopada 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2017 jak mozesz to zapodaj linka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xaime91 Opublikowano 9 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2017 Wujek ma w touringu m-paka zawieche i jest sztywniutko fajnie a na serii to chyba @Gregu82 jezdzil jakis czas ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Francuz Opublikowano 9 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2017 Jest różnica, ale nie jakaś przepaść znowu. Krismont mial turasa na zwyklej zawieszce i było więcej komfortu niż na mtechu ale bez jakiś mega strat w prowadzeniu. Także jeśli chcesz komfortu to będziesz zadowolony albo zmuszony kupić 7er ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregu82 Opublikowano 9 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2017 Tia, dokładnie ja miałem na początku serię, teraz mam Eibachy pro kit przód -30mm tył -25mm czy jakoś tak. Na serii było elegancko, teraz jest wyczuwalne usztywnienie i drobne kamory na drodze też czuć, jednak ja mam 17calowe fele, a to w sumie może robić sporą różnicę. Co by nie było, na serii było miód malina Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iksu Opublikowano 9 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2017 Ja mam m tech i koleś zwykły to różnica jest spora . Dodatkowo prócz sprężyny są inne amory . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregu82 Opublikowano 9 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2017 Godzinę temu, Iksu napisał: Ja mam m tech i koleś zwykły to różnica jest spora . Dodatkowo prócz sprężyny są inne amory . A widzisz, dodam od siebie, ze do seryjnych amorów to ja tylko sprężyny dołożyłem Eibacha, reszta została. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kandyn Opublikowano 9 Listopada 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2017 Jest różnica, ale nie jakaś przepaść znowu. Krismont mial turasa na zwyklej zawieszce i było więcej komfortu niż na mtechu ale bez jakiś mega strat w prowadzeniu. Także jeśli chcesz komfortu to będziesz zadowolony albo zmuszony kupić 7er ;-) Nie ma moj portfel Celowalbym w e39 jak juzWysłane z mojego LG-D410 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kandyn Opublikowano 9 Listopada 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2017 Ja bym wolal wymienic amory i springi od razu. Drazek grubszy z m techa bym zostawil o ile nie przeszkadza w montazu serii.Ty gregu masz 4 cylindry co nie? To zbytnio nie pasuje do 6 cylindrowki..Czasem smigam peugeotem 407 i tam jest bajka zawiecha. Czuje sie jak bym płynął. No ale przeciez nie zmienie bmw na puga dlatego musze szukac seryjnej zawiechy do mojej qpWysłane z mojego LG-D410 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cziko Opublikowano 10 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2017 Dobierając sprężyny niżej wyżej trzeba patrzeć o nacisku kg na oś- każdy model ma inaczej. Zakładając te same sprężyny do 4 i R6 różnica będzie ogromna- waga. Wszystkie dane są na wlepce pod maską. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregu82 Opublikowano 11 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2017 Tak, tak ja mam 4cylindrowca, wiec sporo lżejszy, może dlatego u mnie nie straciłem za wiele na komforcie po tej modyfikacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kandyn Opublikowano 11 Listopada 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2017 Poczekam az cos sie trafi na olx.Jak byscie mieli cynk, ze ktos od Was ma seryjna zawieche do R6 to dajcie znacWysłane z mojego LG-D410 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregu82 Opublikowano 11 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2017 Ja jeszcze zapytam kumpla, bo on ma r6, ale nie wiem czy coś tam było kombinowane. W każdym bądź razie siedzi wyżej niż moja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kandyn Opublikowano 11 Listopada 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2017 Ja jeszcze zapytam kumpla, bo on ma r6, ale nie wiem czy coś tam było kombinowane. W każdym bądź razie siedzi wyżej niż moja.Zapytaj. Podobno coupe w e46 wszystkie mialy zawieche m techaWysłane z mojego LG-D410 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
StormRider Opublikowano 8 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2018 @Kandyn Pewnie już dawno temat masz zamknięty, ale jakby jednak nie (i dla pozostałych) wrzucam dokładną rozpiskę ze sprężynami w zależności od modelu. Wpływ na sprężyny miało wszystko - silnik, nadwozie, zmieniarka, nawigacja, tunel na narty, xenony/spryskiwacze i skrzynia biegów. Coupe faktycznie wszystkie miały sportowe dostosowanie zawieszenia, tak samo jak wszystkie z M54B30 na pokładzie. Spring Data 253.pdf 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kandyn Opublikowano 8 Lutego 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2018 Ogolnie bede to zmienial. Mialem nagrana zawieche, ale mam teraz wydatki. Zaczne poszukiwania dopiero na wiosne. Ale dzieki za rozpiskeWysłane z mojego SM-G361F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.