mareq Opublikowano 5 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2018 16 minut temu, BASTARS napisał: Turbo mareq turbo jak tylko skończę budowę he he he Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szpadyzor71 Opublikowano 6 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2018 Tak z ciekawości, jak wymieniałeś te pierścienie to mierzyłeś kompresje? Czy wymieniłeś je tylko ze względu na niebieski dymek? Ten filmik co pokazałeś to tylko para, przy obecnych warunkach atmosferycznych raczej normalne tak jak chłopaki pisali. Jakie odcinki robisz? Jak krótkie to będzie dymił, wydech wilgotny nie rozgrzany dobrze i takie objawy. Tak na mój chłopski rozum. Ale może niech mechaniory nasze forumowe się wypowiedzą. Choć wiadomo z fusów ciężko wywróżyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid111 Opublikowano 6 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2018 Kolega wymieniał uszczelniacze zaworowe, a nie pierścienie Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micgam8281 Opublikowano 7 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2018 Przyjrzyj sie czy ten dym sie rozplywa w powietrzu ew. powąchaj ale to raczej jakies paropodobne gazy. Zanim zacznoesz remonty i swapy planowac to zobacz czy bierze olej. Tym ze czasem przykopci sie na razie nie przejmuj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szpadyzor71 Opublikowano 7 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2018 Kolega wymieniał uszczelniacze zaworowe, a nie pierścienie Wysłane z iPhone za pomocą TapatalkTfu o uszczelniacze mi chodziło.Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
finare Opublikowano 8 Stycznia 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2018 wymieniałem bo kopciła i oleju piła, jutro jeszcze wymieniam pokrywę zaworów bo popękana cała, a gość który mi robił uszczelniacze zamiast od razu ją zmienić to założył taką popękaną i po 300 km od wymiany uszczelniaczy znów minimum na bagnecie + wszystko w okół motoru w oliwie + pod autem plamy oleju (wcześniej nie obserwowałem tego co się dzieje pod samochodem bo stał na piasku).. dramat. Wymienię pokrywę, doleję oleju, pojeżdzę i zobaczymy co będzie. Po wymianie często leci para z wydechu, ale jak postoi 5 min na ROZGRZANYM silniku i da się gwałtowanie gazu to przykopci, najpierw takim delikatnym niebieskim dymkiem, a później jakby biały z parą wodną. Co do zapachu, mechanikiem nie jestem ale zapach spalanego oleju potrafię wyczuć. Na pewno będę was informować co wyjdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
finare Opublikowano 9 Stycznia 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2018 Mechanik powiedział - pokrywa zaworów cala popękana, dlatego olej cieknie. Kupiłem wiec pokrywę, ściągnąłem stara, szukam pęknięć a tam NIC ? olej wyciekał przez zużyta uszczelkę(twarda jak kamień i cała popękana) śrubki do pokrywy zaworów. Chce ktoś kupić może pokrywę? ? czas na zmiany „mechaników” Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel4freak Opublikowano 9 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2018 Zmień mechanika bo jak nie potrafi powiedzieć w prost o co chodzi to już widzę jak zrobił te uszczelniacze zaworowe. Do tego się informuje, że uszczelka jest do wymiany i się ją wymienia za zgodą klienta, a nie odwala tarło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
finare Opublikowano 9 Stycznia 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2018 (edytowane) Tragedia, nawet nie chce myśleć... po wymianie na: nowe uszczelki pod śruby, wymianie rzekomej nowej uszczelki pod pokrywa, pod autem wreszcie sucho. Eh, uczę się dopiero ale będę sam grzebać bo tylko wtedy wiem, ze robota bedzie wykonana na sto procent. Teraz doleje oleju i będę obserwować co się dzieje z autem. Edytowane 9 Stycznia 2018 przez finare 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid111 Opublikowano 9 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2018 Tragedia, nawet nie chce myśleć... po wymianie na: nowe uszczelki pod śruby, wymianie rzekomej nowej uszczelki pod pokrywa, pod autem wreszcie sucho. Eh, uczę się dopiero ale będę sam grzebać bo tylko wtedy wiem, ze robota bedzie wykonana na sto procent. Teraz doleje oleju i będę obserwować co się dzieje z autem. Robić samemu (ja tak przy byłej e46 robiłem) lub znaleźć zaufanego mechanika Powodzenia, oby to była tylko para z wydechu i nic więcej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
finare Opublikowano 10 Stycznia 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2018 (edytowane) Dziękuje aleeee raczej kicha. Filmik z dzisiaj, auto powstało 6 min i taki efekt ??????? ratujcie panowie! co najlepsze na filmiku nie widać tak tej niebieskiej barwy jak na telefonie i na żywo.. Edytowane 10 Stycznia 2018 przez finare Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 10 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2018 Masz teraz ubytki w oleju? Bo na moje oko szukasz dziury w całym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
finare Opublikowano 10 Stycznia 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2018 Nie wiem, były duże przed wymiana nawet 1l na tysiąc ale odkąd wymieniłem uszczelniacze to zmagałem się z wyciekami. Teraz będę wiedział więcej. Miałem pare aut i żaden nie walił na niebiesko, tutaj jest ewidentne, jak nie będzie ubytków dużych to po prostu jeździć i dolewac ? ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rudix-R1 Opublikowano 10 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2018 Więcej pary niż dymu. Spisz licznik, sprawdź poziom oleju, zrób 1000km , znowu sprawdź olej. Wg. mnie powinno być ok, jak będzie ubytek w postaci setki oleju to w miarę w normie, trzeba wtedy kontrolować i dolać co jakiś czas i tyle w temacie aż do sprzedaży auta. Jak będzie 1l na 1000km to szukaj kupca na auto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
finare Opublikowano 11 Stycznia 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2018 korzystając z Waszych cennych rad i uwag zapytam jedynie, co sądzicie o silniku N46B20 w E90? Miałem n42b18 i zadowolony nie byłem zbytnio, problem z łancuchem miałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rudix-R1 Opublikowano 11 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2018 Chyba wszystkie z serii N i pojemności do 2.0 to kaszana :-( , jak się mylę to niech mnie ktoś poprawi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micgam8281 Opublikowano 11 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2018 Straasznie przewrazliwiony jestes. U mnie w 535d 5 cylinder ma 1.7 korekty a 6 nawet 2.0 . Wtryski sprawdzone u dwoch niezaleznych fachmanow na dwoch roznych sprzetach oba testy bardzo pozytywne parametry na wydrukach igla. EGR OFF kolektor czysty, cisnienie ok. No i wychodzi na to ze jest ubytek na tych cylindrach, i jezdze i nawet spie dosc spokojnie. Wyluzuj i smigaj jak juz sie calkiem sypnie to bedziesz robil. Teraz troche czysto technicznie, jezeli konczyly sie pierscienie to kopcil by caly czas poniewaz na bierzaco wypalal by film z gladzi ktorego zbierajacy nie zgarnal, natomiast dym po dodaniu gazu na postoju swiadczy o uszkodzonych uszczelniaczach zaworowych ktore juz zrobiles. Jezeli jednak chcialbyc dalej brnac to przestan nagrywac jakies (juz nie powiem jakie) filmiki to zrob life date i wrzuc. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 12 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2018 Kopci na jałowym po dodaniu gazu... Jest na to sposób... Nie dodawaj gazu na jałowym 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micgam8281 Opublikowano 12 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2018 3 godziny temu, BASTARS napisał: Kopci na jałowym po dodaniu gazu... Jest na to sposób... Nie dodawaj gazu na jałowym No o widzisz jakie proste a my sie tu glowimy 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konik Opublikowano 12 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2018 Chyba wszystkie z serii N i pojemności do 2.0 to kaszana :-( , jak się mylę to niech mnie ktoś poprawi.Ja nie narzekam na 2.0 d Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
finare Opublikowano 12 Stycznia 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2018 (edytowane) Wiec panowie, 2.0 benzyna daje radę ? Bo.... kupiłem objawów takich jak z e60 brak no, poza tym ze silniczek cyka lekko jak diesel(wiem ze to normalna „kultura” pracy tego silnika), w porównaniu do 5 to pod maska 3 wszystko takie jakby hmmm.. delikatne-jednorazowe a wracając do głównego tematu to wymiana uszczelniaczy, odmy i rurek od właśnie odmy pomogły na tyle, ze zmiejszyło to spalanie oleju z 1l/1000km do około 600ml/1000km. Nie miałem siły, ani ochoty zastanawiać się dlaczego tak się dzieje i... sprzedałem dziś, z bólem ale czuje ulgę. Byłbym w stanie przyjąć wartości około 200 ml na tysiaka, ale dolewanie oleju do każdego tankowania męczyło. Edytowane 16 Stycznia 2018 przez finare Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.