gooootek Opublikowano 21 Maja 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2007 witam mam problem od jakiegos czasu wyczułem że brak mocy w mojej 318 1,7 tds, jak wolno przyspieszam to sie zbiera jak nieco szybciej to czuc pod butem że go cisne a on nie bardzo sie zbiera. Do tego dochodzi jeszcze odpalanie trzeba go chełtac jakis czas, bardziej na ciepłym silniku!! nie sprawdzałem jeszcze filtra paliwa moze to on i mam nadzieje ze nie pompa pomóżcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maximus Opublikowano 21 Maja 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2007 pompa to to raczej nie bedzie. tak na 90 % sstawiam na filtr paliwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 21 Maja 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2007 hmm no filterek to do wymiany bo go chyba nie ma jak zabardzo wzrokowo sprawdzić(nie zaszkodzi i koszt niewielki). Nie mam pewności czy w dieslu jest czujnik przepustnicy(jej położenia czy cóś) ale wiem ze czasem bywa tak że naciśniecie pedału gazu na maxa w podłoge powoduje ze sama przepustnica zamiast ustawiać sie w pełnym 100% otwarciu(równolegle do ścian) to przechodzi dalej i defakto przymyka ustawiając sie w położeniu powiedzmy 90%. Sprubuj rozpedzając sie dość energicznie(tak jak masz wtedy gdy czujesz to przymulenie)odpuścić minimalnie pedał gazu ale to minialnie. Jeśli miałbyś problem z odpaleniem na zimno to mogłyby być to świeczki żarowe ale jeśli na ciepło musisz go chełtać to sprawdz sobie cisnienie(stopień) sprężania w cylindrach(to very ważne w dieslach) i również może wiązać sie z tym takie przymulenia przy rozpędzaniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 22 Maja 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2007 a jaki masz przebieg?????????i rocznik??????????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gooootek Opublikowano 22 Maja 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2007 rocznik 1998 a przebieg 152 tysie. powiedzcie mi gdzie jest jakis zawór do spuszczenia powietrza ewentualnie pompka do paliwa żeby po wymianie filtra podpompować paliwko jeszcze kolejna przypadłość dzis jak dałem mu w tzw piec to po chwili mi odmówił posłuszeństwa tracąć powoli moc aż zgasł pozdrawiam [ Dodano: 23 Maj 07, 01:43 ] jeszcze jedno pytanko?? co to za kontrolka na desce w dieselu 1,7 co swieci sie przy odpalaniu w kształcie rozpylacza jak mi ostatnio zdechł to sie ona zapaliła, jak bedzie nie jasne to zrobie zdjęcie tej kontrolki dzieki i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 23 Maja 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2007 ta kontrolka to chyba sygnalizuje defekty w elektronicznym układzie wtrysku paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gooootek Opublikowano 23 Maja 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2007 podziekował Dziki własnie znalazłem opis kontrolek na foru,m tzn mam zabawe z układem paliwowym, ide wymieniać filtr jak cos sie okaże to napisze dzięki panowie i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 23 Maja 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2007 oooooooooo malo prawdobodobny przebieg a jak wtryski sie palą to ostatnio pytalem i komplet wtryskow tzn sterujacy plus reszta to ok. 3000 pln buty mi malo nie spadly a te silniki maja to do siebie ze raczej sie ich nie ratuje tyle sie dowiedzialem ale dopiero po zakupie :evil: a z tym filtrem to proboj moze skonczy sie na tym ze woda dostala sie do ukladu i o to sie modl bo w innym przypadku to przechlapane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TDSerek Opublikowano 23 Maja 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2007 Witka z tymi wtryskami nie jest tak zle jak pisze boksa... sterujacy kosztuje kolo 400 zl a reszta po dwiescie wiec juz cena maleje do 1000 pozatym sprawdz czy ktorys ci nie cieknie.. sprawdz czy w przewodzie paliwowym nie masz pecherzykow powietrza... oraz czy przy starcie pompka w baku pompuje ci paliwo... pozatym na allegro jest bajer ktory ciagle podgrzewa swiece nawet jak juz silnik jest cieply i wlasnie ten bajer montuje sie wtedy jak sa takie objawy jak piszesz przy okazji sprawdz czy wogle swiece zarowe ci grzeja... potem martw sie dopiero o reszte...czekam na info co tam wyniuchales:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gooootek Opublikowano 23 Maja 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2007 powitac troszke boksa mnie postraszył z tymi wtryskami ale chyba nie jest tak źle...... a dobrze wcale!!!!!!!!! wymieniłem dzis wszystkie filtry(paliwa, powietrza i oleju) i nic dale fura nie ma mocy dławi się lekko, więc rozebrałem siedzenie i nykam w pompke pompuje jak cholera to nie to napewno!!!!!!!! świece i wtryski to tez nie to chyba bo jak odpali(ma małą zamułke przy odpale ) to moge go chlastac na wysokich obrotach i nic sie nie dzieje a jakby były wtryski to by kopcił i nierówno chodził, u mnie nic tych rzeczy!!!!! świeczki to tez raczej nie to - choc nie sprawdzałem jeszcze ich ale jak jest zimny to tak samo pali jak przed chwilą zgaszony czyli świece grzeją na maksa!!!! chodzi w tym gównie raczej o jakis zawór spustowy(tak mi sie wdaje o ile taki jest) bo paliwo opada prawdopodobnie!!!! SEREK dobrze zauważył że moga byc pęcherzyki powuietrza w przewodach ale są tak minimalne że nie wiem czy to mioże byc jakąs przyczyną awarii!!!! co mozecie powiedziec o tym opadającym paliwie panowie??????? jeszcze 1 dna kwestia posiadam w furce boxa powiekszającego moc paliwka i mam świadomość że zaraz wszyscy którzy nie bardzo wiedza o co chodzi napiszą ze to jego wina!!!! ale nie wydaje mi sie że on ma jakies znaczenie!!!!przeciez przy odpalaniu mam też problem z paliwkiem a jak odłączyłem boksa to odpalał tak samo jak z nim!!! panowie pomóżcie bo juz nie bardzo wiem o co chodzi tak naprawde mam nadzieje że to coś z opadającym paliwem!!! Jeszcze 1 pytanko mojego mądregop kumpla (niby że to sie zna na dieselach)-czy ten silniczek (1,7 tds) jest z komora zawirowania czy bezpośredniegio wtrysku?????)- mam nadzieje że wtrysk tak mi sie wydaje!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TDSerek Opublikowano 23 Maja 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2007 przed odpaleniem otworz maske i zobacz czy wogle masz paliwko w przewodzie paliwowym albo jego jakis brak niewielki.. podobno jest jakis zawor w pompie wtryskowej ktory moze sie przycinac..ale tego jeszcze sie do konca nie dowiedzialem wiec nie pomoge juz wiecej... spradz czy nie masz wyciekow paliwa z pompy ... bo moze to powoduje ze sie zapowietrza ...i potem ciagnie powietrze... I moj konik.... sprawdz zawor egr przed kolektorem ssacym ...mozliwe ze podcinienie go nie zamyka i ciagle masz go otwartego przez co mieszanka jest uboga w powietrze pozdrowka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 23 Maja 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2007 SEREK dobrze zauważył że moga byc pęcherzyki powuietrza w przewodach ale są tak minimalne że nie wiem czy to mioże byc jakąs przyczyną awarii!!!! niestety na powietrze bmka nie jezdzi wiec powietrze stale dostające sie do układu to możliwy problem awarii Jeszcze 1 pytanko mojego mądregop kumpla (niby że to sie zna na dieselach)-czy ten silniczek (1,7 tds) jest z komora zawirowania czy bezpośredniegio wtrysku?????)- mam nadzieje że wtrysk tak mi sie wydaje!!!! nie no wtrysk jest bezpośredni do komory spalania A komora spalania jeśli od dołu zamykana jest zupełnie płaską powierzchnią tłoka to jest to zwykła komora spalania A jeśli komora spalania od dołu zamykana jest jakąś rzeżbioną,wgłębioną,profilowaną powierzchnią tłoka to jest to komora spalania z zawirowaniem i takie typy dotyczą również silników benzynowych Lecz to absolutnie nie ma wpływu na Twoje problemy. Zawór ''spustowy" a raczej zwrotny który zapobiegałby cofaniu sie paliwa do zbiornika-nie wiem czy jest ale żeby sprawdzić czy może być wadliwy(gdyby ewentualniebył) to jeśli uruchamiasz silnik i są problemy z odpaleniem to czy trwają porównywalnie długo z odpalaniem autka po wymianie filtra paliwa? Jeśli tak to można by się temu przyglądać. J [ Dodano: 24 Maj 07, 00:02 ] http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=CC51&mospid=47440&btnr=13_0396&hg=13&fg=15 sprawz pozycję 7 i 8 przy pompie to są zaworki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gooootek Opublikowano 23 Maja 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2007 dzieki Serek za info wydaje mi sie że z przewodami chyba w porzo ajuz na pewno nie ma wycieków z pompy bo bym to widział iczuł ciekawy jestem co do zaworu w pompie może ktoś cos wie na ten temat no i musze zapytac o twojego konka czyli zawór przed kolektorem cos mozesz więcej na ten temat bo dla mnie czarna magia to co o nim napisałes pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TDSerek Opublikowano 24 Maja 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2007 Ten zawor egr -to recylkulator spalin majacy na celu przed dostaniem do atmosfery jeszcze raz spalac spaliny aby likwidowac nadmiar szkodliwych substacji wydalanych do otoczenia... wiec spaliny ktore w sumie juz trafiaja do kolektora wydechowego sa jeszcze raz zassysane do kolektora ssacego i spalane jednak ta mieszanka juz nie jest bogata w tlen przez co autko sie muli... u kolegi w leonie 1.9tdi 150km jak otworzylismy ta przepustnice n maxa to autk owogle nie chcialo sie krecic zupelnie jak by bylo to motor sdi czyli bez turbiny gdy zamknelismy autko normalnie sie zaczynalo krecic proponuje wiec sprawdzic czy zaworek nie jest przypadkiem zaciety w pozycji otwartej gdyz jest to bardzo prawdopodobne..pozatym wyczysc g o bo pewnie duzo syfu sie zebralo a nawet najlepiej to go zaslep 2 zl miedzy przewodem metalowym idacym przed silnikiem a sama przepustnica... pozdrawiam:D...a i ta modyfikacja nie ma wplywu na zywotnosc silnika moze obnizyc nawet spalanie i elastycznosc gdyz autko bedzie czerpalo czyste powietrze natomiast wzrosnie nieco wydalanie szkodliwych substacji do srodowiska Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 24 Maja 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2007 serek z tymi 2zl to mnie zaskoczyles sam sprawdze a te ceny to mi w serwisie podali bo gdzie indziej nie bylem ale jak bym potrzebowal to bym na pewno czegos taniej szukal :mrgreen: <bmw> [ Dodano: 24 Maj 07, 17:00 ] ej panowie a moze by tak cisninie sprawdzic???????????/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gooootek Opublikowano 24 Maja 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2007 PANOWIE dzieki wszystkim serdeczne za info a to co zaobserwowałem: odpiałem boxa i aku na pare minut i cos sie nawróciło z tym boxem bo furka juz nie gaśnie i ciagnie lepiej Jednak jeszcze cos z tym lewym powietrzem jest nie tak musze zajrzec do tego egr co SEREK mówi ale dopiero w weekend ale jak cos znajde to nieomieszkam napisać!! co to cisnienia to chyba w porzo bo furka trzyma obroty, nie kopci i równo pracuje jeszcze raz dzieki [ Dodano: 24 Maj 07, 19:50 ] SEREK a czy dokladniej mozesz mi namierzyc ten recykulator?? nie mam pojecia gdzie on jest i jak wygląda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 24 Maja 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2007 pisz pisz bo to sie kazdemu moze przydac a do serka wal na gg on tez lata na niewidocznym :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TDSerek Opublikowano 24 Maja 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2007 recyrkulator spalin znajduje sie przed kolektorem ssacym pod oslona plastikowa laczy kolektor ssacy z rura gumowa idaca do ic do jego boku przychodzi rura aluminiowa ktora idzie o ile sie nie myle z bloku przykrecona za pomoca 2 imbusow sam zawor EGR przykrecony jest srubami chyba 13 (sztuk 4) i idzie do niego wezyk podcisnienia ktory tym zaworkiem steruje:D odkrecasz 2 imbusy i 4 sruby oraz opaske zaciskowa do gumowego weza i patrzysz czy zawor chodzi i ewentualnie czyscisz lub tez mozesz go zaslepic w miejscu g dzie dochodzi rura aluminowa i przykrecana jest za pomoca 2 srubek wsadzajac miedzy rure a zawor egr 2 zl ...sprobuj i porownaj spalanie furaka pozdrawiam:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gooootek Opublikowano 28 Maja 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 panowie furka jak na razie hula bez zarzutu zmniejszyłem lekko moc na boxie i to chyba była przyczyna tego EGR to grzebne w tym na pewno(jestem ciekaw tej 2 pln) ale troszke to potrwa bo mam w ciul innej roboty na pewno napisze co tam wyniuchałem pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 30 Maja 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2007 chcialbym kiedys porownac nasze auta by sprawdzic tego boxa :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gooootek Opublikowano 30 Maja 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2007 nie ma problemu jak bede miał jakis planowany wyjazd w okolice Wrocka dam znac wczesnuiej chyba że kolega zawita w mazowieckie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin E46 Opublikowano 30 Maja 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2007 W dieslu filter przy czystosci naszego paliwa wymieniaj nawet co 10000 inaczej zabijesz pompe :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gooootek Opublikowano 13 Czerwca 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2007 juz furka ciągnie dobrze ale kolejny problem coś mi średnio pali w takie gorąco, dzis sprawdziłem czy prąd dochodzi na świece ale jeszcze musze świece każdą z osobna sprawdzić ale dostęp jest tam ch..kowy trza kolektor odkręcać chyba że sie myle???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ksyś Opublikowano 18 Czerwca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2007 Witam mam podobny problem z tds-em 325 kupiłem go niedawno ale od początku coś mi się słaby wydawał.Poczytałem wasze forum i załamka widze że jest bardzo źle.Autko pali zawsze bez problemu nie dymi na czarno ani na siwo spalanie przy dynamicznej jeździe ok 7.5l ,nie bierze żadnych płynów chodzi równiutko w całym zakresie obrotów do 5 tys się kręci bezproblemowo ma czyściutki filtr powietrza ale...Przyspieszenie 0-100 km/h - 17 sekund prędkość max 170km/h a potem już prawie nie przyspiesza.Poniżej 2 tys obr też tragicznie przyspiesza. Na asfalcie to nawet na pierwszym biegu nie zabeczy za bardzo, daje jej 4000 obrotów i strzelam ze sprzęgła ale zaraz obroty spadają i dupa.Zaślepiłem tą rurke przed zaworem egr dwuzłotówką bo syfu w nim było co niemiara ale nie widze poprawy żadnej.Zastanawia mnie jakie ciśnienie wytwarza turbina bo u mnie przy 2500 obr/min zatykam ręką węża za intercolerem i jestem w stanie utrzymać tą kompresję którą turbo generuje. Wydaje mi się że to niedobrze bo jakby tam było nawet 0.5 bara to takiej średnicy węża bym nie utrzymał.Turbina nie ma wielkich luzów kiedy łapię ją za ośke to nawet 0.5 mm chyba nie ma a to podobno norma. Powiedzcie proszę co może być bo żal tym jeździć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KoCureK Opublikowano 18 Czerwca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2007 Witam mam podobny problem z tds-em 325 kupiłem go niedawno ale od początku coś mi się słaby wydawał.Poczytałem wasze forum i załamka widze że jest bardzo źle.Autko pali zawsze bez problemu nie dymi na czarno ani na siwo spalanie przy dynamicznej jeździe ok 7.5l ,nie bierze żadnych płynów chodzi równiutko w całym zakresie obrotów do 5 tys się kręci bezproblemowo ma czyściutki filtr powietrza ale...Przyspieszenie 0-100 km/h - 17 sekund prędkość max 170km/h a potem już prawie nie przyspiesza.Poniżej 2 tys obr też tragicznie przyspiesza. Na asfalcie to nawet na pierwszym biegu nie zabeczy za bardzo, daje jej 4000 obrotów i strzelam ze sprzęgła ale zaraz obroty spadają i d***.Zaślepiłem tą rurke przed zaworem egr dwuzłotówką bo syfu w nim było co niemiara ale nie widze poprawy żadnej.Zastanawia mnie jakie ciśnienie wytwarza turbina bo u mnie przy 2500 obr/min zatykam ręką węża za intercolerem i jestem w stanie utrzymać tą kompresję którą turbo generuje. Wydaje mi się że to niedobrze bo jakby tam było nawet 0.5 bara to takiej średnicy węża bym nie utrzymał.Turbina nie ma wielkich luzów kiedy łapię ją za ośke to nawet 0.5 mm chyba nie ma a to podobno norma. Powiedzcie proszę co może być bo żal tym jeździć. nie mam diesla, ale zapraszam do lektury może coś z tych wątków się przyda, przyczyn takiego zachowania może być wiele, a przede wszystkim to że diesle nie lubią butowania, potem też, że należy po szybkiej jeździe chwilkę schładzać turbinę, niech pracuje na wolnych obrotach, bo olej w turbinie się "gotuje" i później mamy nieszczelności. A jakiś dymków z tyłu nie zostawiasz?? No i podjedź gdzieś na kompa, może wykaże usterki, lub dziwne parametry pracy autka. No a za strzelanie sprzęgłem przy 4000 obr/min to powinieneś dostać w .... od swojej buni. http://autobmwklub.triger.com.pl/forum/viewtopic.php?t=54487&highlight=brak+mocy+tds&sid=5eda03371dd80cc6e6e957744dadfa72 http://autobmwklub.triger.com.pl/forum/viewtopic.php?t=54032&highlight=brak+mocy+tds&sid=5eda03371dd80cc6e6e957744dadfa72 http://autobmwklub.triger.com.pl/forum/viewtopic.php?t=53697&highlight=brak+mocy+tds&sid=5eda03371dd80cc6e6e957744dadfa72 http://autobmwklub.triger.com.pl/forum/viewtopic.php?t=50276&highlight=brak+mocy+tds&sid=5eda03371dd80cc6e6e957744dadfa72 http://autobmwklub.triger.com.pl/forum/viewtopic.php?t=52879&highlight=brak+mocy+tds&sid=5eda03371dd80cc6e6e957744dadfa72 a ogólnie użyj opcji "szukaj" http://autobmwklub.triger.com.pl/forum/search.php?sid=5eda03371dd80cc6e6e957744dadfa72 Miłej lektury, na pewno znajdziesz coś co cię zainteresuje i pomoże rozwiązać problemy. Tylko jej dalej nie butuj!!!!!!!!!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.