mmaarrcciinn Opublikowano 6 Listopada 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2017 Reasumując. Jak kabelek od ibs podłączony to ładowanie mam na 14.5, ale i migają ksenony. Natomiast gdy rozlacze kabelek ten od plusa i minusa to ładowanie mam na 14.0 i światła NIE migają? czyli chyba wniosek z tego taki że klema działa i chyba ten akumulator już trzeba wymienić bo ma akcje tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robycomp Opublikowano 8 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2017 Mam podobnie, tyle ze do tego mega rozladowuje mi ako. 523 N52 przebieg 250tys. Mruga swiatlo w kabinie i troche widac na przednich swiatlach. Regulator juz kupilem (Valeo 200PLN) i na dniach wymieniam. Napiecie ladowania waha sie od 14,5-14,7-14,9 - wydaje sie stabiline przy 14,7. Bez IBS 13,7-14. ale pamietam w poprzedniej mialem problem z ladowaniem, napiecie bylo niby ok, ktorego razu zgubilem ladowanie, okazalo sie ze szczotki lapały krawędzią. Wiec pewnie napiecie bylo ok ale pradu nie przenosiło bo za słaby styk. Mam nadzieje ze to pomoże ladowac wlasciwie ako i mruganie zniknie. Boje sie jednak ze cos jeszcze sie dzieje bo auto chyba sie nie usypia... Jak wymieniles ten regulator bez demontowania alternatora? Jaki masz silnik? W kanale to robiłes? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel4freak Opublikowano 9 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2017 Kurde wtopa Wyciągnąłem wnioski pochopnie nie pytając. Czy ten problem jest też jak silnik jest NIE odpalony? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmaarrcciinn Opublikowano 9 Listopada 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2017 Robycomp m54 nie na kanale, 45min ze wszystkim. Wywaliłem filtr powietrza i za pomocą małego lusterka zerkałem z tyłu alternatora gdzie mam śruby. Ładnie wszystko schodzi bez kanału z góry. A co do Pawel4freak to nie wtopa :-) gdyby to też było na zgaszonym to bym nie szukał w regulatorze? problem jest tylko jak auto jest rozpalone. Na off tego nie ma. Teraz jeżdżę na odpietej klemie ibs i nie migają mi, napięcie ładowania mam tylko 0,5 mniej... Ale wczoraj jak na złość wyskoczył mi serwis klocków przód a mam je lux więc nie wiem czy to przez Aku że prawie lipa czy czujnik wariuje i trzeba zajrzeć, ale z drugiej strony co by mogło się w nim popsuć? Najgorsze jest to że nie mogę tego serwisu skasować w żaden sposób, po resecie za chwilę wyskakuje z powrotem -15000 i lipa... Może zajrzę tam i dopiero. A z tym miganiem to chyba Aku kupię i wtedy zobaczę bo i tak zima idzie. Tylko Aku to chyba AGM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micgam8281 Opublikowano 12 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2017 Bardzo prawdopodobne, wymien aku i zobaczysz co bedzie(zeby nie generowac kosztow najlepiej jak bys podlozyl jakis inny sprawny tylko na probe) Kostka przy alternatorze o ktorej zapomniales to wlasnie ta odpowiadajaca z komunikacje ze sterownikiem. Spojrzales przy wymianie ryglerka ile jest pierscieni jeszcze? (Komutatora) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmaarrcciinn Opublikowano 12 Listopada 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2017 (edytowane) Czyli dlatego mi nie migało gdy odpaliłem bez niej przez przypadek.... jest jeszcze ok, nie zaobserwowałem nic złego. Tylko tyle że 110 PLN w tył za regulator bo mogłem same szczotki wymienić no ale trudno zostawiłem już ten... Będę miał dwa? a co do aku to czy jak wrzucę drugi to nie muszę od razu go zaadoptować tam gdzieś w kompie? Bo coś czytałem i elektryk mi wspominał że będzie trzeba "zaakceptować" go w samochodzie, chodzi mi o to czy to trzeba od razu żeby wszystko działało sprawnie? Czy jak go wrzucę na sprawdzenie to będzie ok? I trzecia sprawa co do klocków to nie mogłem skasować serwisu w ogóle bo tył i przód klocki już podeszły pod czujniki, piszczał przód ale tył też już zerzarł czujnik a mimo to git było. Sprawdziłem czy wykasuje na "skręconym" kablu i gdy chciałem to zrobić to też lipa... Dopiero gdy wszedłem w reset tylnych mimo że był na zielono, zresetowalem go i potem przód i gitara, wskoczyło przód 50tys i tył 60tys. Zamówiłem klocki tył i przód z czujnikami i jutro pewnie będą to się wezmę. Edytowane 12 Listopada 2017 przez mmaarrcciinn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micgam8281 Opublikowano 12 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2017 (edytowane) Dokladnie tak, dlatego nie bylo falowania napiecia. Nowe aku niestety powinno byc adoptowane od razu, tym bardziej w twoim przypadku kiedy moze on byc prowodylem usterki. A co do klockow to jak sie udalo skasowac tetaz serwis to jeszcze wymien klocki spinaj juz wszystko na ostro i powinno byc git. Przypomnij sobie jeszcze (o ile widziales ) jak byla głebokosc rowka w pierscieniach, nie sugeruj sie nie rownym ich zuzyciem to normalne ale jezeli glebokosc przekracza 2 mm to kwalifikuje sie do wymiany. Edytowane 12 Listopada 2017 przez Micgam8281 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmaarrcciinn Opublikowano 16 Listopada 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2017 Teraz to już nie pamietam, ale tragedii chyba nie było. Nie chce mi się teraz tego wyciągać. Na dniach będę kupował aku, podjadę do jakiegoś "mechanika" który mi ogarnie te adaptowanie, wsadzę go i niech mi zrobi od razu o ile będzie miał czas bo znaleźć jakiegoś normalnego mechanika tu u mnie a jeszcze który ma czas to cud.... I wtedy podepne tą wtyczkę od klemy ibs. Dam znać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emek321 Opublikowano 8 Lipca 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2023 Marcin i jaka była przyczyna ponieważ mam ten sam problem co ty proszę o odpowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmaarrcciinn Opublikowano 8 Lipca 2023 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2023 Ale migają Ci tak że musisz się przypatrzeć żeby to zobaczyć czy ewidentnie widać to? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emek321 Opublikowano 9 Lipca 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2023 (edytowane) Na wyłączonych światłach migają mi tak naprawdę ringi tak jak by były skoki napięcia. Radio przy wysokiej głośności trzeszczy. I światełko w podsufitce miga a także w drzwiach dolne. Wygląda na to że coś powoduje spięcie. Edytowane 9 Lipca 2023 przez Emek321 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmaarrcciinn Opublikowano 9 Lipca 2023 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2023 A co to za samochód? I gdzie masz jakieś ledy wsadzone? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emek321 Opublikowano 9 Lipca 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2023 E60 520I 2004 ledy są w drzwiach i podusfitka. Jak rozwiązałeś swój problem winny był alternator i regulator napięcia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmaarrcciinn Opublikowano 9 Lipca 2023 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2023 Masz lampy z ringami fabrycznymi czy dokładane? I czy tam też są ledy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emek321 Opublikowano 9 Lipca 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2023 (edytowane) Dokładane są lampy przód z hella razem z ledami. Edytowane 9 Lipca 2023 przez Emek321 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmaarrcciinn Opublikowano 9 Lipca 2023 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2023 Więc wymontuj z nich ledy, załóż zwykłe żarówki i zobacz wtedy czy będzie migać to co miga teraz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emek321 Opublikowano 11 Lipca 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2023 Ok tak zrobię ale problem jeszcze jest z nagłośnieniem przy max głośności głosniki zaczynaja trzeszczeć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmaarrcciinn Opublikowano 11 Lipca 2023 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2023 Najpierw zrób to z tymi ledami. Tam gdzie są ledy ( w oświetleniu zewnętrznym auta) wsadz normalne żarówki i wtedy sprawdź czy coś miga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michcioo120 Opublikowano 24 Listopada 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2023 Witam, ten sam problem,xenony migają (efekt stroboskopu) tylko na odpalonym aucie na samym zapłonie świecą ładnie. Regulator zmieniony ori Valeo, akumulator podmieniony na nowy nic, byłem u fachowców podmienili przetwornice,żarniki, filtr przeciw zakłóceniowy nic. Klema ibs sprawdzona odłączanie nic nie daje. Kolego jak ty rozwiązałeś problem ps. U mnie ładowanie 15.2 czasem skacze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmaarrcciinn Opublikowano 24 Listopada 2023 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2023 Wina jest albo regulatora albo klemy ibs. Nic innego. Błędy jakieś czy coś masz? Zawsze masz te 15 ładowania? Kleme jak sprawdziłeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michcioo120 Opublikowano 24 Listopada 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2023 Regulator zmieniłem nic nie dało. Klema była rozpięta i też efekt żaden Tutaj zdjęcie błędów: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmaarrcciinn Opublikowano 24 Listopada 2023 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2023 A sprawdziłeś ładowanie na alternatorze i przy Aku osobno? A potem z klemą i bez? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michcioo120 Opublikowano 24 Listopada 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2023 (edytowane) Mierzyłem i napięcie takie samo tu i tu. Jak odepnę ibs spada do 14.3-13.7 ale mogę jutro dla pewności sprawdzić jeszcze raz. Dodam że podczas wymiany regulatora zauważyłem że bieżnia alternatora jest dość mocno Zużyta ale wnioskując po ładowaniu jest chyba ok ? Tak czy inaczej jak nic nowego się nie dowiem alternator za tydzień leci do regeneracji szczotki, bieżnia etc. Edytowane 24 Listopada 2023 przez michcioo120 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmaarrcciinn Opublikowano 24 Listopada 2023 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2023 No to masz już odpowiedź. Ja u siebie wymieniałem też właśnie i to. Ładowanie może być ale przez nierówności wychwytuje te spadki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michcioo120 Opublikowano 24 Listopada 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2023 (edytowane) Czyli biorę się za alternator. Dzięki za pomoc, dam znać co dalej. Edytowane 24 Listopada 2023 przez michcioo120 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.