Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


[E36] Napinacz paska wielorowkowego odmowil posluszenstwa


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, sam kiedys pisalem jak wymieniac pasek na przykladzie swojego auta.

Dzisiaj chcialem zdiac pasek aby sprawdzic czy mam luzy na lozyskach alternatora albo czy to rolki mi chalasuja.

Zakladajac pasek napotkalem dziwny problem... napinacz sie wyprostowal i nie moge go niczym rudzyc nawet o centymetr i przez to nie da sie paska zalorzyc... Wie ktos co to moze byc?

[ Dodano: 20 Maj 07, 21:38 ]

Spoko widze nikt z tym sie nie spotkal. Po pary godzinach meki doszedlem przynajmniej gdzie problem :| napinacz ma w sobie 2 tulejki prowadnice i jedna z drugiej wyszla, sciagnolem pierwsza czesc wierzchnia i wiszysko jak na dloni, tylko teraz jest problem ze zmontowanie tego napinacza gdyz sprezyna jest niemilosiernie twarda... jutro sie bede z tym meczyl ale jak dla mnie debilizm , poniewaz powinien byc ogranicznik wysuniecia sie tych tuleji z siebie..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...