Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Mam mały problem a mianowicie: jakiś czas temu miałem strzał gazu i wywaliło mi ten mały wężyk co idzie do dolotu pomiedzy przepławką a kolektorem.Włożyłem go z powrotem(bo jest na taki wcisk) i zapalił bez problemu :D Ale pojawił się inny problem, obroty na biegu jałowym teraz są na granicy 500 a czasami mniej i nie zależnie czy chodzi na benzynie czy gazie:cry: Co mogło walnąć podczas tego strzału? Dodam że świece i kable WN są wymienione. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja miałem taki sam problem w E-36. pojechałem na diagnostyke silnika tam mi wymienili czujnik od przepustnicy ale to nic nie dało. dopiero jak wymieniłem sonde lamde i silniczek krokowy to dopiero wtedy obroty były takie jak powinny byc...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem problem z obrotami, choć nie po strzale i też szukałem, czyściłem, płukałem 5 razy silnik krokowy, aż w końcu wyciągnąłem przepustnice i wszystko wyczyściłem. Okazało się, że z czujnika położenia przepustnicy wyleciało sporo oleju. Wyregulowałem ten czujnik, bo wcześniej mi nie działał prawidłowo i teraz jakby obroty były zaspawane, aż miło jeździć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...