Gregu82 Opublikowano 7 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Października 2017 Siema jak w temacie, będę chciał zmienić klocki i tarcze i mam pytanko odnośnie wsadzenia czegoś ciut większego. Mianowicie czy po założeniu tarcz np 300mm wszystko inne będzie mogło pozostać bez zmian, czy trzeba będzie wymienić także zaciski na odpowiednio większe do tarcz ?? Silnik N42B20. Jakich producentów tarcze, a jakich klocki najlepiej sie sprawdzają ?? Nie chciał bym wydać fortuny, ale też nie chcę kupić czegoś badziewnego. Z góry dzięki za opinie i pomoc w doborze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel4freak Opublikowano 7 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Października 2017 (edytowane) Większa tarcza = "nowe", większe zaciski. Z tanich polecam Ci mikody (mam, dwóch znajomych również jest zadowolonych, wersje nacinane i nawiercane). Coś pomiędzy to Mayle (ma mój ojciec w identycznym E46 i oboje jesteśmy zadowoleni ale pyli strasznie). Z drogich ATE oryginalne. Słyszałem, że Zimmermany to potrafi być loteria. Ktoś na forum ma w E60 i pewnie też jest zadowolony. TRW z tego co czytałem dobrze hamują ale często piszczą. Kup co będzie w lepszej cenie. Edytowane 7 Października 2017 przez Pawel4freak 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rudix-R1 Opublikowano 8 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Października 2017 Żeby założyć większe tarcze, trzeba mieć do kompletu zaciski i jarzma. Tarcze,klocki zimerman, ATE polecam. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xaime91 Opublikowano 8 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Października 2017 Ktos ostatnio wrzucal gdzies na forum post odnosnie tarcz hamulcowych jakiejs chyba mniej znanej marki po jakims czasie uzytkowania i byly spoko, poszukaj pewnie znajdziesz. Ja do siebie za.jakis czas bede ładować ATE CERAMIC bo bylem w golfie zadowolony z nich za to TRW nie polecam bo nie wyrabiam na plyn do mycia felg i wode ? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 8 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Października 2017 Ja mam zimmermany sporty w E60 i E46 , teraz musiałem liznąć tokarką tylne tarcze , ponieważ zakładałem nowy komplet klocków też zimmermany, pierwszy komplet wytrzymał na tyle od 08-2013, czyli 4 lata i około90tys km. Ja polecam 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregu82 Opublikowano 8 Października 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Października 2017 (edytowane) W takim razie tarcze też kupię zimmermana, tylko nic z nacięciami do mnie nie mogę znaleźć. Zimmermana znalazłem fajny komplecik nacinany, ale właśnie tarcza ma 300mm, a te bym brał, jak by mi reszta pasowała. http://allegro.pl/tarcze-klocki-przod-bmw-e46-328-zimmermann-sport-i5497242003.html Jak nie będzie wezmę normalne gładkie, a klocuchy jakie żeby nie pyliły zbytnio, ale też żeby mi nie piszczały przy hamowaniu co nie Też brać jakieś zimmermany czy może ate ?? Polecają też ceramiczne, tyle tego, ze nie wiem co kupić Edytowane 8 Października 2017 przez Gregu82 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iksu Opublikowano 8 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Października 2017 Ja mam tarczę i klocki zwykle ate no i hamowanie ok Ale zapylenie masakra. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Francuz Opublikowano 8 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Października 2017 Do tarcz zimmermanna zapodaj klocki tej samej firmy. Trzeci komplet zjeżdżam i innych nie chcę. Hamowanie super i nie pyli mocno. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregu82 Opublikowano 9 Października 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Października 2017 Czyli tak jak myślałem wezmę tarcze zimmermana razem z klockami, zobaczymy jak to będzie. Nie wiem rtylko czy nawiercane warto brać czy normalne w zupełności stykną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 9 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Października 2017 Napewno warto, z kilku powodów, wygląd napewno lepsza skuteczność, a poza tym wydasz może z 200 zł więcej ale jak to rozłożyć na ten czas jak będziesz je użytkował rocznie wyjdzie kilka dyszek więcej, ja na takim zestawie przejeżdżam ok 150tys km tarcze + 2 komplety klocków 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregu82 Opublikowano 9 Października 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Października 2017 24 minuty temu, BASTARS napisał: Napewno warto, z kilku powodów, wygląd napewno lepsza skuteczność, a poza tym wydasz może z 200 zł więcej ale jak to rozłożyć na ten czas jak będziesz je użytkował rocznie wyjdzie kilka dyszek więcej, ja na takim zestawie przejeżdżam ok 150tys km tarcze + 2 komplety klocków Właśnie problem w tym, ze znalazłem te nawiercane o srednicy 300mm a u mnie chyba jest 285mm, czy jakoś tak. Nie wiem czy te małe też maja takie nawiercane, bo w sumie nie znalazłem takowych. A nie mam chyba odpowiednie http://allegro.pl/zimmermann-sport-tarcze-przod-bmw-e36-e46-286mm-i6618646581.html W sumie biorąc pod uwage cenę tą na alledrogo to zwykła w sklepie 188zeta, zapytam ile ta sport by kosztowała, jeśli podobnie to faktycznie warto wziąć te bo tak jak piszesz lepsze odprowadzanie ciepła a i wygląd także sporo lepszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 9 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Października 2017 Napewno są Francuz takie miał, przód i tył 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Francuz Opublikowano 9 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Października 2017 Potwierdzam, przód i tył miałem nawiercane zimmermann. Świetny zestaw. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregu82 Opublikowano 11 Października 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Października 2017 Dobra, dziś zamówione padło na zimmerman sport + klocki tego samego producenta, bo coś słyszałem, ze do nawiercanych ceramiczne nie zbyt się nadają. A, ze takowe Koledzy mieli to powinno być git. Dzieki za pomoc w wyborze, Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cziko Opublikowano 11 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Października 2017 Ja e39 530d touring zamontowałem tarcze Zimmermann sport + klocki zimmermann sport. Jestem zawiedziony - zaczęły piszczec jak do świateł dojeżdżam, a dźwięki powstały po ok 2 tys km jazdy. :-( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregu82 Opublikowano 12 Października 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Października 2017 22 godziny temu, cziko napisał: Ja e39 530d touring zamontowałem tarcze Zimmermann sport + klocki zimmermann sport. Jestem zawiedziony - zaczęły piszczec jak do świateł dojeżdżam, a dźwięki powstały po ok 2 tys km jazdy. :-( Nawet nie wiedziałem, ze klocki też występują w wersji sport heh. Wziąłem podstawowe, zobaczymy jak się zestawik spisze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cziko Opublikowano 13 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2017 To było czerwone pudełko. Juz zgubiłem czy na klockami było sport czy nie, bo na tarczach napewno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
efendi Opublikowano 13 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2017 Tak że zapytam. A po co takie tarcze do takiego silnika ? Chyba tylko do zmniejszenia osiągów poprzez zwiększenie masy pojazdu. BMW i tak robiło tzw. over enginnering więc seryjnie auto ma i tak lepsze hamulce niż jest to wymagane więc po co większe.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 13 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2017 Ale Gregu, przecież nie zakłada większych, takie same tylko że wiercone, czyli mniej materiału, tak że lżejsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kondziu Opublikowano 13 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2017 Ja od lat latam tylko na ATE i wg mojej opinii żadne inne. Choć o Zimmermanie też słyszałem dobre opinie. Ale troszkę z innej beczki ... jak ktoś chce latać bezpiecznie to nie powinien pisać "Z drogich ATE oryginalne". Po pierwsze nie kupiłbym tanich nieoryginalnych klocków czy tarcz ATE, bo to już niestety nie ATE:) A wydać 100 czy 200 zł więcej na coś sprawdzonego, jakościowo dobrego i trwałego to chyba nie jest dużo. Tym bardziej, że robi się to raz na kilka lat. Tak więc albo kupuje się nowe chińskie tanie gówno albo dobry ale droższy produkt - takie są realia. Jakość kosztuje niestety albo stety. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Francuz Opublikowano 13 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2017 Po co większe? Bo może. Proste. A może ma cukrzycę i oko mu się przymyka i późno zaczyna hamować, dlatego chce wydajniejszy zestaw. Bmw samo obnizalo osiągi samochodów poprzez fabrycznie wypuszczane np 2.0 d przedlift na 18" i papciu 255. Więc większa tarcza która waży kilkaset gram więcej od ori to z doopy porównanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.