tomasso12 Opublikowano 14 Września 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Września 2017 Witam forumowiczów po długiej przerwie, ciągłe delegacje, wyjazdy spowodowały, że trochę opuściłem się na forum. Drodzy koledzy i koleżanki, mam pytanie-mam problem z xenonami w mojej e39, a nie tyle z nimi, co z ich odpaleniem. Oryginalnie moje auto wyposażone było w normalne lampy z żarówką H7, auto z 96 roku, moduł LCM pierwszej generacji.Niestety miałem małą stłuczkę, więc wymieniłem zderzak na poliftowy i zakupiłem lampy z auta z 2002 roku z xenonem i ringami wraz z wtyczkami do kierunków i postojówek -ringów-bo te niestety są inne jak w starym typie lamp - lampy są oryginalne Helly, żadne zamienniki.Nie w tym rzecz, po podłączeniu jest problem, kiedy włączam światła nie mogą wystartować, ze dwa razy błyśnie i koniec. Ogólnie jak czytałem powinny zaskoczyć, co najwyżej będzie błąd żarówek przy wyłączonych światłach, ale to idzie ogarnąć. poziomowanie na polskich drogach nikomu nie jest potrzebne, można manetką w kabinie obniżyć lampy by nie oślapiały, spryski mam, bo taki zderzak zakupiłem.Co może być powodem, sprawdzałem te lampy w e39 po lifcie i działają, nawet zakupiłem nowe żarniki i dalej klops. Czy mój LCM blokuje, czy może jest to wina przetwornic, bo są różne typy o różnych napięciach. Już myślę, że jest za niskie i może to je dyskwalifikuje do działania. Może ktoś miał podobny problem i ma lekarstwo na jego rozwiązanie, ba ja zaczynam tracić głowę.Dzięki, będę wdzięczny za każdą radę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pidey Opublikowano 15 Września 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Września 2017 LCM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 15 Września 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Września 2017 Też tego się obawiałem, zaraza elektroniczna. Rozumiem, że tylko wymiana na inny wchodzi w grę?Czy ewentualnie szukać 2 generacji i tak programowanie wchodzi w grę i jakiego szukać, bo z numerem jak mój będzie podobnie działał. Z moim raczej nie wiele da się zrobić, czasem widzę, jak niektórzy wkładają do swoich aut z tego rocznika i działa bez zarzutu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pidey Opublikowano 17 Września 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Września 2017 (edytowane) Wychodziły Bawarki z różnym wyposażeniem w różnych rocznikach więc jest to mozliwe. Kolega przywiózł od Helmuta (starszą od mojej) z 98' i jest z xenonami ale bez ringów a moja z 01' i nie ma xenonów. Oprócz wymiany czeka Cię jeszcze kodowanie. Edytowane 17 Września 2017 przez pidey Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 17 Września 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Września 2017 Ogólnie dla mnie dziwne jest, że nie chcą w ogóle zadziałać. Nie znalazłem w necie podobnego przypadku. Ewentualnie na myśl przychodzi mi mój moduł, kiedyś był naprawiany i może wtedy coś mu się pokrzaczyło. Ogólnie w mojej opinii kseny powinny wystartować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pidey Opublikowano 18 Września 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2017 Zastanów się nad protokołem CAN (ogólnie o kontroli spalonych żarówek bądź w ogóle istnienia obciążenia) i wszystko będzie jasne. Dla sterownika zwykła żarówka to nie to samo co przetwornica xenon. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.