Roomx Opublikowano 10 Września 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Września 2017 (edytowane) Witajcie! Jestem tu nowy nie potrafiłem nigdzie przypiąć tego tematu tak więc podpinam go tutaj, bezpośrednio pod e39. Jeżeli to błąd to przepraszam Jestem nowy, od dziecka pasjonuje się BMW ale nie było mnie na nie stać, teraz nieco odłożyłem i zaczynam szukać Mam kilka pytań 1.Czy idzie dostać wmiare dobry egzemplarz za 20-22tys? 2.Koszty utrzymania? Nie chodzi mi o spalanie tylko o podstawowe części typu zawieszenie, czujniki, klocki, tarcze itp 3.Awaryjność tych silników co i jak często się sypie Mam ofertę od szefa z Niemiec gdzie pracuje chce sprzedać swój egzemplarz za 22 tys zł. Wiem że bite nie było ani nie pochodzi z żadnych powodzi nie było też katowane używał go na dojazdy do pracy i domu głównie. Ma je 4 lata i nie słyszałem żeby cokolwiek mu się w niej sypało. Ma 280 tys najechane z czego on zrobił jakieś 70. Wiem że tematów podobnych jest sporo ale chce wejść w dyskusję z ludźmi którzy mają podobne modele lub ten dany model i będę mógł z wami podyskutować Tak więc proszę was o pomoc Edytowane 10 Września 2017 przez Roomx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pidey Opublikowano 11 Września 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Września 2017 Chociaż ja mam bawarkę z trochę mniejszym "serduchem" to jednak też sam przywiozłem ją sobie z DE. Nie powiem Ci o kosztach utrzymania bo inny model (525i), ale na pewno będziesz się musiał do tego przyzwyczaić, że od czasu do czasu coś trzeba będzie dołożyć do auta a to już nie są wydatki jak przy fijocie czy szkodzie. Jak zadbasz tak będziesz miał - nie pożałujesz to pojeździsz. Wydaje mi się, że skoro jesteś pewien jego historii to śmiało możesz brać. Chyba dźwięk Jej 8-miu garów Cię zauroczył Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
r4ll Opublikowano 11 Września 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Września 2017 (edytowane) Raczej nie licz na dobrą sztukę 540 w tej cenie. Przy odrobinie szczęścia może w automacie się coś trafi. Chyba, że tą od szefa, skoro znasz jej historię. Jeśli przyjdzie do robienia vanos(o ile tam jest) i rozrząd to wydatek może sięgnąć kilku tysięcy (3-5 jak się nie mylę). Przy przebiegu ~300k jeśli jest prawdziwy to bardzo prawdopodobne, że będzie wymagała tego zabiegu. 8 garów jest wspaniałe w dźwięku i osiągach, uśmiech nie będzie schodził z twarzy nigdy jak będziesz nią jeździł. Tylko tam koszta zawsze będą zawyżone. 8 świec, znacznie więcej oleju itd. itp. Jak masz nią jeździć i nic nie wkładać to lepiej by nie podu p.adadała (lol musiałałem wstawić kropkę po tam jest wulgaryzm haha). Jeśli jesteś gotów by zrobić nagle nieoczekiwany serwis rzędu 1000-2000zł (jakaś pompa wody, uszczelnianie etc.) to śmiało możesz brać. Resztę typowych bolączek przedstawią koledzy, którzy mieli więcej styczności z m62. Edytowane 11 Września 2017 przez r4ll Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vip_22 Opublikowano 23 Września 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Września 2017 Daj maila to Ci wyślę mojego exela z wydatkami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.