Marcin E34 525i Opublikowano 16 Maja 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2007 Nie wiem czy ktoś już podejmował ten temat ale interesują mnie dane na ten temat i chciałbym to zebrać w jednym miejscu. To co zdobyłem podaję: panewki główne: etap 1 29-32Nm etap 2 58-63Nm stopa korbowodu: etap 1 20Nm etap 2 70 stopni Docisk sprzęgła do koła zamach: M8 - 8,8 = 24Nm M8 - 10,9 = 34Nm Śruby miski olejowej: M6 x 8,8 = 10Nm M6 x 10,9 = 12Nm Miska olejowa : M12 = 25Nm M18 = 30Nm M22 = 60Nm koło zamachowe / driveplate (wał korbowy+pierścień???): 100-110Nm Wał korbowy koło rozrządu: 390-430Nm koło wałka rozrządu: 60-65Nm rolka napinacza rozrządu: M6 = 10Nm M7 = 15Nm M8 = 20Nm pokrywa zaworów: 10Nm Świece: 20-30Nm felgi kół: 90-110Nm głowica cylindrów: śruby szesciokątne 1) 40-45Nm 2) po 15 min 60-65Nm 3) po nagrzaniu silnika do norm.temp. 25-30stopni śruby torx 1)30Nm 2) 90 stopni 3) 90 stopni kolektor ssący do głowicy: M8 = 22Nm M7 = 15Nm M6 = 10Nm kolektor wydechowy: M8 = 23Nm M7 = 15Nm M6 = 10Nm czujnik spalania stukowego: 20Nm Jeśli możecie nanieście poprawki. Jak coś wiecie więcej to dopisujcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.