viaxx Opublikowano 16 Maja 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2007 Jak wiadomo, po odlaczeniu akumulatora na kikanascie minut nastepuje skasowanie tzw. "pamieci dynamicznej" urzadzenia sterujacego silnikem (tzw. ECU lub DME). Co nalezy zrobic po podlaczeniu akumulatora zeby ta wykasowana pamiec zostala w prawidlowy sposob przywrocona? Na roznych forach motoryzacyjnych ludzie wypisuja bardzo rozne rzeczy na ten temat, poczawszy od skomplikowanych procedur ktore nalezy wykonywac po kolei, skonczywszy na tym ze nic szczegolnego nie trzeba robic tylko wsiasc i zaczac normalnie jezdzic, a sterownik silnika podobno sam sie w ciagu pierwszych kilkudziesieciu minut od nowa zaprogramuje... JAKA JEST PRAWDA ?? CO WAM O TYM WIADOMO ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 16 Maja 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2007 mam przerwe wiec narazie nie mam czasu na opisywanie ALE.. Skasowanie nastopi po zwarciu obu klem na dziescia minut (10-15) a nie po odlaczeniu bo kondensatory podtrzymuja napiecie na bardzo dlugo w tym wypadku. A pozniej nalezy na najnizszym biegu rozpedzic do wysokich obrotow i pozwolic mo wytracic predkosc silnikiem ( tu mowie o jezdzie po prostej nie na luzie) i tak na zmiane z chodzeniem na luzie zeby sobie popracowal i tak pare razy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PIT Opublikowano 20 Maja 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2007 Witam po ponownym podłączeniu akumulatora odpal silnik bez dodawanie gazu i pozwól mu się nagrzać aż do otwarcia termostatu przy zamkniętym ogrzewaniu . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.