D4NI3L Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Witam w moim E46 318i 1.9 118KM przy dodawaniu gazu słychać takie popiskiwanie / hałas na początku myślałem, że dochodzi on z alternatora ale jednak to nie to. jak się odłączy kostkę pod tym to hałas / pisk znika - dochodzi z tego co zaznaczyłem na foto co to jest? czy coś się stanie jak będę jeździł z odłączoną kostką? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid111 Opublikowano 8 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2017 To jest zawór DISA, odłączając kostkę elektrozawór nie będzie sterował membraną i będzie cały czas w pozycji otwartej. Z pewnością i tak już membrana jest pęknięta i dlatego takie dźwięki. Po odłączeniu najprościej mówiąc będziesz miał 105 km jak w M43B19 bez DISA, będzie słabiej jechał do 3.5 tyś obrotów Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
D4NI3L Opublikowano 8 Sierpnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2017 Dzięki kolego za odpowiedź, powiedz mi czy jest możliwość naprawienia tego DISA ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid111 Opublikowano 8 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2017 Do M43 nie ma zestawów naprawczych Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
D4NI3L Opublikowano 8 Sierpnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2017 Rozumiem, nie znam się na tym i właśnie szukam na allegro ale nie wiem czy po zdjęciach można stwierdzić, że owy zawór jest OK? Np. tu - > http://allegro.pl/bmw-e46-zawor-disa-kolektora-ssacego-m43-316i-318i-i6919985161.html#thumb/3 albo http://allegro.pl/bmw-e46-318-m43-odma-disa-1433404-i6768506640.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid111 Opublikowano 8 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2017 Trzeba spojrzeć do środka czy membrana cała lub wykonać test zamykając klapkę i przytrzymać mały otworek. Jak klapka pozostanie w pozycji zamkniętej to membrana cała. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.